Disney+ zadebiutował w Polsce dnia 14 czerwca 2022 roku, w cenie 28,99 zł miesięcznie za dostęp do filmów i programów Disneya, Pixara, Marvela, „Gwiezdnych wojen”, National Geographic oraz innych.- 2022 był mocnym rokiem dla Disneya, z jednymi z naszych najlepszych produkcji, rekordowymi wynikami w naszym segmencie parków rozrywki oraz wyjątkowym wzrostem liczby subskrybentów naszych usług bezpośrednich (DTC) - w tym roku dodaliśmy prawie 57 mln subskrypcji, co daje łącznie liczbę ponad 235 mln subskrypcji [wliczając Disney+, ESPN+ i Hulu - przyp. red.] - powiedział Bob Chapek, dyrektor generalny The Walt Disney Company.
- Nasz czwarty kwartał [fiskalny, a kalendarzowy trzeci - przyp. red.] przyniósł silny wzrost liczby subskrypcji wynoszący 14,6 mln, w tym 12,1 mln Disney+. Szybki rozwój Disney+ w ciągu zaledwie trzech lat od uruchomienia jest bezpośrednim wynikiem naszej strategicznej decyzji, aby poczynić wielkie inwestycje w tworzenie niesamowitych treści i wprowadzanie usługi na arenie międzynarodowej. Oczekujemy, że nasze straty operacyjne DTC zmniejszą się w przyszłości i Disney+ osiągnie rentowność w roku fiskalnym 2024, przy założeniu, że nie będzie znaczącej zmiany klimatu gospodarczego. Wierzymy, że dostosowując nasze koszty i zdając sobie sprawę z korzyści płynących ze wzrostu cen i wprowadzenia Disney+ z reklamami od 8 grudnia, będziemy na ścieżce do osiągnięcia dochodowego biznesu streamingowego, który będzie napędzał dalszy wzrost i generował wartość dla akcjonariuszy w przyszłości. A że w 2023 roku wkraczamy w drugie stulecie Disneya, jestem pełen optymizmu, iż najlepsze dni tej kultowej firmy są jeszcze przed nią.