Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa przygotowuje się do otwarcia kawiarni i barów, począwszy od Mediolanu, a skończywszy na południowych Włoszech. Decyzja o dodatkowych inwestycjach powinna przyczynić się do dalszego wzrostu przychodów.
Micri Communication, należące do Criscitiello, nabyło 50% udziałów w
ISC (Italia Sport Communication) od
Gruppo GMH, należącej do Giovanni i Marco Sciscione. Operacja pozwoliła uzyskać 100% udziałów w sportowym kanale telewizyjnym w maju tego roku. Criscitiello był powiązany z marką
Sportitalia od 2014 roku, wówczas należącej do tunezyjskiego biznesmena Taraka Ben Ammara, a później został wspólnikiem.
Dziś nadawca sportowy, który jest nadawany w formie nieszyfrowanej (FTA) przez naziemną telewizję cyfrową na pozycji 60. w LCN, ma średni udział na poziomie 0,5% czyli 1,5 mln widzów dziennie. Przy zatrudnieniu 45-50 pracowników zamknął ostatni swój bilans z obrotem 8 mln euro i zyskiem 1 mln euro.
Sportitalia ma prawa telewizyjne na pokazywanie ligi piłkarskiej
Primavera przez 3 sezony.
Od pewnego czasu
Sportitalia jest właścicielem
Sportitaliabet, operatora działającego na rynku zakładów bukmacherskich.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.