reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

RMF MAXX - nowe logo i nazwa z okazji 18. urodzin

dodano: 2022-09-26 15:37 | aktualizacja: 2022-09-26 15:59
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Grupa RMF

RMF MAXX Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X zamiast trzech. Ponadto, w Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert Smolastego, na który bilety można wygrać w konkursie antenowym.

Grupa RMF
RMF MAXX


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kolory nowego logo RMF MAXX to melanż neonowego różu i energetycznej czerwieni. Logotyp uwzględnia zarówno nowy znak graficzny „RMF”, jak i zmodyfikowany zapis „MAXX” przez dwie litery X.
 

- W tym roku zmieniają się logotypy wszystkich stacji Grupy RMF, dlatego uznaliśmy, że to dobra okazja, by logo RMF MAXX stało się krótsze, czytelniejsze i bardziej charakterystyczne. A dzięki nowemu, intensywnemu kolorowi będzie lepiej dostrzegalne i łatwo rozpoznawalne – tłumaczy Jarosław Pioterczak, dyrektor programowy RMF MAXX. - Natomiast z punktu widzenia anteny i słuchaczy stacji de facto nic się nie zmienia, bo fonetycznie nazwa rozgłośni pozostaje taka sama.

Z okazji 18. urodzin, 29 września w krakowskim klubie RUST odbędzie się wielka impreza, której główną atrakcją będzie koncert Smolastego – jednego z najpopularniejszych obecnie piosenkarzy, który tworzy muzykę z pogranicza popu i rapu.

Na imprezie zagra też GROMEE, znany producent muzyki klubowej. Bilety na to ekskluzywne wydarzenie można wygrać wyłącznie w konkursie na antenie RMF MAXX i na stronie www.rmfmaxx.pl. Prowadzącymi będą Maciek Rock i Irek Jakubek – na co dzień gospodarze porannego programu „Wstawaj, nie udawaj”.

Pierwsza stacja RMF MAXX rozpoczęła nadawanie dokładnie 27 września 2004 roku. Obecnie sieć składa się z aż 22 stacji lokalnych i regionalnych grających nowe, aktualne przeboje oraz największe hity.
 
Dotychczasowe logo - RMF MAXXX

W tym roku RMF MAXX osiągnął rekordowe wyniki. W kolejnych letnich miesiącach sieć notowała najwyższe w swojej historii wyniki pod względem: udziału w czasie słuchania (4,4 proc.), średniego dziennego czasu słuchania (146 minut) i znajomości marki (18,8 proc.). Obecnie każdego tygodnia stację włącza 26 proc. Polaków, co daje jej 4. miejsce w rankingu wszystkich rozgłośni w kraju, informuje Grupa RMF.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radio


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...