dodano: 2022-08-05 11:13 | aktualizacja:
2022-08-05 20:14
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Warner Bros. Discovery/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Duże dysproporcje notowane są w zakresie ARPU (za drugi kwartał br.) w USA i Kanadzie a ARPU na rynkach międzynarodowych. W tym pierwszym przypadku wyniosło ono 10,54 dol., a w drugim - 3,69 dol. Należy zauważyć, że Warner Bros. Discovery wlicza w ARPU zarówno przychód z subskrypcji, jak i z reklam.
Łączne przychody Warner Bros. Discovery z segmentu Direct-to-Consumer (DTC) za drugi kwartał br. wyniosły
2,225 mld dol.
Subskrybent jest definiowany przez Warner Bros. Discovery jako subskrybent
discovery+, HBO lub HBO Max. Pojęcie to obejmuje zarówno bezpośrednich użytkowników tych usług, jak i korzystających z nich za pośrednictwem partnerów dystrybucyjnych Warner Bros. Discovery. Za to nie obejmuje użytkowników korzystających z bezpłatnych okresów próbnych.
Co istotne, podczas prezentacji wynikowej Warner Bros. Discovery,
David Zaslav - CEO całej grupy, oraz
JB Perrette - CEO i President odpowiedzialny za Global Streaming and Games, poinformowali, że
HBO Max i
discovery+ połączą się w
jedną globalną markę (której nazwy jeszcze nie ujawniono; cena również nie jest znana). Najpierw nastąpi to w
Stanach Zjednoczonych - latem 2023 roku, następnie w Ameryce Łacińskiej (39 rynków) pod koniec roku, potem w
Europie (20 rynków) na początku 2024 roku, regionie Azji i Pacyfiku (7) w połowie roku oraz na rynkach wschodzących (4) pod koniec 2024 roku.
Celem Warner Bros. Discovery jest posiadanie do końca 2025 roku na całym świecie bazy
130 mln subskrybentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.