Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba umów abonamentowych z klientami w 2. kwartale 2022 r. zmniejszyła się o 255 tys. do około 22,7 mln. W okresie 6 miesięcy zakończonym 30 czerwca 2022 r. łączna liczba umów Sky Europe z abonentami zmniejszyła się o
361 tys. - to rekordowa liczba utraconych klientów.
Czyżby zanosiło się na masowe rezygnacje?
Przypomnijmy, że
w półroczu do 30 czerwca 2021 r. Sky Europe straciło zaledwie 26 tys. abonentów.
To nie wielka strata klientów, ale to był czas „covidowy", kiedy to abonenci przebywali w domach i oglądali telewizję. Niestety w 2. kwartale 2022 r. liczba ta wzrosła do
361 tys. anulowanych subskrypcji.
Europejska baza klientów Sky spadła z 23,198 mln na koniec 2. kwartału 2021 r. do 22,666 mln na koniec 2. kwartału 2022 r.
Comcast stwierdził:
- Przychody Sky spadły o 13,8% do 4,5 mld dol. w drugim kwartale 2022 roku. Wyłączając wpływ waluty, przychody spadły o 3,5% w porównaniu z okresem poprzedniego roku, odzwierciedlając przede wszystkim niższe przychody z bezpośrednich odbiorców, przychody z treści i przychody z reklam. Przychody z bezpośredniego kontaktu z konsumentami spadły o 2,4% do 3,7 mld dol. ze względu na spadek liczby umów z klientami i średni przychód we Włoszech i Niemczech w porównaniu z poprzednim okresem, w tym wpływ zmniejszenia praw sportowych, częściowo skompensowany przez wzrost umów z klientami i średni przychód z klientów w Wielkiej Brytanii w porównaniu z okresem poprzedniego roku.
Należy dodać, że Comcast zwrócił akcjonariuszom
4,2 mld dol. w postaci dywidendy w wysokości 1,2 mld dol. i 3 mld dol. w ramach programu skupu akcji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.