reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP ABC z nominacją do „EBU Connect 2022”

dodano: 2022-07-02 10:41 | aktualizacja: 2022-07-02 17:42
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP ABC Nowa oprawa kanału TVP ABC otrzymała nominację do nagrody w konkursie „EBU Connect 2022”, organizowanym przez Europejską Unię Nadawców (European Broadcasting Union/EBU). W konkursie wyłaniane są „najlepsze spoty, kampanie promocyjne i projekty identyfikacji wizualnej programów nadawców publicznych w całej Europie”.

Telewizja Polska
TVP ABC


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jury konkursu nominowało do nagród 24 produkcje z kilkunastu krajów, należących do Europejskiej Unii Nadawców.
Obok Telewizji Polskiej nominowano produkcje nadawców publicznych m.in. z Wielkiej Brytanii (BBC), Francji (France 3, ARTE), Niemiec (ZDF, ARD), Norwegii (NRK), Finlandii (YLE), Hiszpanii (RTVE), Litwy (LTR) czy Estonii (ERR).

Jak informuje nadawca, nowa oprawa TVP ABC bazuje na barwnej, spektakularnej grafice, z głównymi bohaterami - plastycznie przedstawionymi postaciami zwierząt, które obrazują litery alfabetu (więcej tutaj).

- To wielki sukces, że znaleźliśmy się w tak prestiżowym gronie. To  oczywiście uznanie dla pracy zespołu TVP ABC oraz całej Telewizji Polskiej. Ta nominacja udowadnia, że TVP jest w czołówce europejskiej elity telewizyjnej. Antena konsekwentnie od 6 lat inwestuje w wartościowe i atrakcyjne produkcje, co doceniają nasi widzowie, jak również ich rodzice. Bardzo się cieszę, że dostrzeżono nasz nowy wizerunek, nową oprawę i logo. To dowód na to, jak bardzo  konkurencyjnym stał się polski rynek telewizyjny

- podkreśla Justyna Karnowska, dyrektorka TVP ABC.


W tegorocznym konkursie „EBU Connect” nagrody są przyznawane w 4 kategoriach dla:
  • „Najlepszej identyfikacji wizualnej”
  • „Najlepszej kampanii promocyjnej programu”
  • „Najlepszej kampanii skierowanej do nowego odbiorcy”
  • „Najbardziej kreatywny spot promocyjny”

Europejska Unia Nadawców zrzesza 115 organizacji mediów publicznych z 56 krajów.

Konkurs „EBU Connect” to przedsięwzięcie, w którym wyróżnia się twórców krótkich form (spotów, jingli). Telewizja Polska była laureatem tego konkursu w 2019 roku: spot promujący jesienną ramówkę Telewizji Polskiej „Bądźmy razem jesienią” zdobył drugą nagrodę w kategorii „Best Use od Music or Sound Design in Promotion”.

W konkursie „EBU Connect 2021” nagrody zdobyły kolejne produkcje TVP: czołówka serialu „Ludzie i Bogowie” Bodo Koxa (więcej tutaj) oraz spot promocyjny programu „Ferie z TVP” (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...