- Naszym najwyższym priorytetem jest, aby nasi klienci mogli przez cały czas korzystać z ich usług w naszych sieciach. Nawet w tej sytuacji dokładamy wszelkich starań, aby działanie usług dla naszych klientów odbywało się w pełnym trybie, niezależnie od tego, czy chodzi o mobilne stawki ryczałtowe, usługi przedpłacone, usługi stacjonarnego Internetu czy telewizji
– napisano w oświadczeniu Slovak Telekom.
- Przykro nam, że klienci nie mogą w tej chwili spełnić ich wymagań, ale nasze zespoły są w pełni zaangażowane w dzień iw nocy. Spodziewamy się, że odnawianie systemów wewnętrznych będzie następowało stopniowo i będziemy Państwa o tym na bieżąco informować.
Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
675 zł Więcej...Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X
Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...
499 zł Więcej...