Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W trakcie trwania majowej zabawy w wybranych pasmach prowadzący będą ogłaszać konkursowe słowa. Zadaniem słuchaczy będzie wychwycenie chwili, w której podane słowo pojawi się na antenie w abstrakcyjnym, niepasującym kontekście i jak najszybsze połączenie się ze studiem Radia Zet. Ten, kto dodzwoni się jako pierwszy i poprawnie poda słowo konkursowe, wygra nagrodę w wysokości 1 tys. złotych. Codziennie przewidziano kilka rund zabawy. Łączna pula nagród w akcji „Daję słowo” wynosi blisko 70 tys. zł
(więcej tutaj).
Majowej zabawie Radia Zet towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Daję słowo, wygrasz 1000 zeta”, w której wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w kilkunastu miastach Polski, w tym m.in.: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi, a także trójmieście czy aglomeracji śląskiej. Stacja promuje akcję również we własnych internetowych kanałach komunikacyjnych. Kampanię przygotował zespół Działu Komunikacji i Social Mediów Grupy Eurozet. Media zaplanowano we współpracy z agencją Zenith
(więcej tutaj).
„Daję słowo” - emisja codziennie (od 2 maja 2022 roku) w Radiu Zet.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.