Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Chcemy stać się europejską marką kulturalną - w wielu językach. Aby każdy mógł śledzić Arte w swoim własnym języku, powiedział w Strasburgu o celach na nadchodzący okres przewodnicący Arte, Bruno Patino.
Patino mówił o próbie nawiązania kontaktu z europejską widownią w danym języku. Prezes kanału zauważył, że dzisiejsza oferta cyfrowa z napisami w języku angielskim, hiszpański,
polskim i włoskim pozwala dotrzeć do 70% Europejczyków w ich ojczystym języku. Na ofertę składają się filmy dokumentalne, magazyny i programy muzyczne. Oferta jest nadal rozwijana i jest to jeden ze strategicznych celów rozwoju na najbliższe lata.
Arte chce od jesieni 2022 r. oferować informacje w języku angielskim i hiszpańskim.
W ofercie programowej
Arte w Internecie są produkcje operowe i filmy młodych filmowców z Europy. W tym roku ma zostać rozszerzona klasyka filmowa o takie tytuły, jak „La Strada”, „Benny’s Video”, a także dramaty w reżyserii Carlos Saura. Wszystko to ma być dostępne w 6 językach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.