Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Nadszedł czas, aby ponownie zorganizować globalne targi dla branży technologicznej. Na terenie Messe Berlin i w mieście, które jest nie tylko stolicą największego europejskiego rynku konsumenckiego, ale także rozwinęło się w europejskie centrum medialne
- powiedział Jens Heithecker, dyrektor wykonawczy IFA, wiceprezes wykonawczy Messe Berlin Group.
- Swój udział potwierdziły już prawie wszystkie światowe marki. Już teraz widzimy wysoki popyt na sektory fitness i cyfrowej opieki zdrowotnej oraz AGD.
IFA ma być globalną, neutralną i wysokiej jakości platformą dla marek.
Wydarzenie oferuje elastyczne i szyte na miarę rozwiązania dla uczestników z przemysłu, handlu i mediów. Koncept nadal łączy elementy b2b i b2c i umożliwia prezentację produktów i marek w unikalnym kontekście – zarówno jako wizytówka branży, jak i sprawdzanie rzeczywistości pod kątem innowacji w oczach prawdziwych konsumentów. Dlatego targi są niezbędne zarówno dla ekspertów, jak i dla publiczności i mediów. Większość światowych innowacji produktowych jest prezentowanych co roku na targach IFA, a następnie pod koniec roku udostępniane są one konsumentom.
Berlin ponownie otwiera się na świat elektroniki
- Dzięki aktualnym ocenom i prognozom sytuacji na świecie, IFA 2022 ma potencjał, aby stać się pierwszymi prawdziwie globalnymi targami dla branży CE od początku pandemii i oferuje przemysłowi, handlowi i mediom niezwykle wysoką widoczność i znaczenie,
- powiedział Martin Ecknig, dyrektor generalny Messe Berlin, jest przekonany.
- W branży istnieje silne pragnienie powrotu na osobiste wydarzenie i jesteśmy zobowiązani do urzeczywistnienia tego we wrześniu w Berlinie w bezpieczny i skuteczny sposób.
Centrum wystawowe Messe w Berlinie ponownie otwiera swoje podwoje: na wiodących światowych targach dla światowego handlu owocami
Fruit Logistica (5-7 kwietnia 2022 r.) obowiązują jedynie ograniczone ograniczenia dotyczące Covid-19. Od 1 kwietnia 2022 r. uczestnicy ważnych wydarzeń, takich jak targi w Berlinie, mogą brać udział bez dowodu badania, powrotu do zdrowia lub szczepień. Szczególnie cieszy fakt, że bilety kupili już goście z ponad 115 krajów.
ShowStoppers @ IFA
ShowStoppers - oficjalne wydarzenie prasowe IFA podczas Media Days, już rozpoczęło przygotowania. Znany format powraca do Berlina w 2022 roku i oferuje przedstawicielom mediów specjalny dostęp do ekskluzywnych nowości rynkowych. ShowStoppers oferuje start-upom możliwość zwiększenia świadomości marki, podczas gdy duże firmy prezentują swoje najnowsze innowacje.
IFA 2022 odbędzie się w Berlinie w dniach 2-6 września.
www.ifa-berlin.com
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.