Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przychody z działalności telewizyjnej we Francji kontynentalnej wzrosły o 2,9 proc. (przy stałej podstawie walutowej) w porównaniu z 2020 rokiem, do 3,094 mld euro. Całkowita baza abonentów we Francji kontynentalnej powiększyła się w ujęciu netto o 373 tys. abonentów w ciągu ostatnich 12 miesięcy i osiągnęła poziom
9,051 mln abonentów.
Przychody z działalności na rynkach międzynarodowych wzrosły o 4,7 proc. (przy stałej podstawie walutowej) w porównaniu z 2020 rokiem do 2,202 mld euro, dzięki wzrostowi liczby abonentów (+1,207 mln rok do roku). Całkowita baza abonentów poza Francją kontynentalną liczyła na koniec grudnia 2021 roku
14,655 mln abonentów. W samej Europie (bez Francji kontynentalnej) liczba abonentów Grupy CANAL+ wzrosła w 2021 roku o
228 tys. Największy wzrost odnotowano w Afryce - o 856 tys. abonentów.
W raporcie Vivendi próżno szukać informacji na temat liczby abonentów CANAL+ w Polsce.
W 2021 roku rentowność Grupy CANAL+ poprawiła się w porównaniu z 2020 rokiem.
EBITA wyniosła
480 mln euro, w porównaniu z 435 mln euro w 2020 roku, co stanowi wzrost o 10,4 proc. (+10,1 proc. przy stałej podstawie walutowej).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.