dodano: 2022-02-18 01:55 | aktualizacja:
2022-02-19 16:24
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Agora/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z okazji XXIV zimowych igrzysk olimpijskich redakcja serwisu sport.pl we współpracy z agencją gamingową Knacks zaprosiła wszystkich fanów skoków narciarskich do wspólnej zabawy. W piątek, 4 lutego br. na platformie Twitch ruszyła seria streamów z rywalizacji w legendarnej grze „Deluxe Ski Jump 2” („DSJ 2”). Kolejni zawodnicy przystąpili do rywalizacji 6, 11 i 13 lutego br. - każdego dnia odbył się jeden stream.
Do akcji przyłączyło się czworo streamerów: Saju, Nieuczesana, Bonkol i Kubx, którzy do ostatniego komputerowego skoku walczyli o jak najlepszy wynik. Ostatecznie zwyciężył Saju, uzyskując najlepszy rezultat punktowy na wirtualnych skoczniach w Polsce i w Chinach.
Działania związane z turniejem miały także wymiar charytatywny - sport.pl przekaże 10 tys. zł na cel społeczny wskazany przez zdobywcę najlepszego wyniku w grze - streamera Saju. Będzie to Stowarzyszenie im. Hanki Krakowskiej, które pomaga rodzinie małej Hanny finansować leczenie, rehabilitację, sprzęt medyczny i pomoc psychologiczną.
Sport.pl promował i relacjonował streamy w serwisie oraz w mediach społecznościowych, zadbał też o przeprowadzenie klasyfikacji wyników uczestników akcji tak, jak przy tradycyjnych skokach narciarskich. Danego dnia na kanale wybranego streamera można było zobaczyć jego rywalizację na dwóch wybranych wirtualnych skoczniach narciarskich. Suma najlepszych wyników uzyskanych przez uczestnika akcji na obu skoczniach znalazła się w końcowej klasyfikacji, która wyłoniła zwycięzcę całego turnieju.
- Streamerzy zapraszali także na transmisje swoich fanów, zachęcając tym samym użytkowników Twitcha do zainteresowania się marką Sport.pl. Transmisje oznaczone logotypem serwisu przyciągnęły dziesiątki tysięcy widzów na kanałach młodych influencerów - czytamy w komunikacie
(więcej tutaj).
- Gratuluję uczestnikom wysokiego poziomu oddanych skoków, nawet jeśli nie zawsze kończyły się one miękkim lądowaniem - mówi z przymrużeniem oka Patryk Stec, szef działu esportowego w serwisie sport.pl. - Dla nas Turniej Czterech Streamów Sport.pl okazał się wielkim sukcesem i świetną akcją wizerunkową zorganizowaną przy okazji igrzysk olimpijskich. Coraz więcej osób interesuje się esportem i grami komputerowymi, a my znaleźliśmy atrakcyjną formułę, żeby zadowolić jednych i drugich. Oczywiście, bardzo ważny jest też wymiar charytatywny całego przedsięwzięcia i cieszę się, że Saju, zwycięzca turnieju postanowił wesprzeć lokalną bydgoską inicjatywę. Kwota 10 tys. zł wesprze ważny cel społeczny. Jestem pewien, że takie akcje mają sens pod każdym względem - dodaje.
Jak czytamy w komunikacie, sport.pl chętnie angażuje się w działania charytatywne i społeczne. Redakcja serwisu sport.pl stawia nie tylko na informacje sportowe, ale także organizuje i wspiera liczne akcje pro bono. W ubiegłym roku zorganizowała m.in. projekt „Stroje za asy”, w ramach którego za każdego asa serwisowego polskich siatkarzy fundowała stroje meczowe młodym zawodniczkom i zawodnikom. Sport.pl ma także prężnie rozwijający się dział esportowy, a wszystkie treści na ten temat tworzone przez redakcję serwisu można znaleźć pod adresem e.Sport.pl.
Dodajmy, że transmisje z olimpiady można oglądać w kanałach TVP1, TVP Sport, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 3, Eurosport 4, Eurosport 5 i Eurosport 4K
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.