W styczniu br. telewizja Jambox przekroczyła próg 100 tys. abonentów, informuje SGT. Stutysięcznym klientem okazał się pan Tomasz z Bukowa. Operator odliczanie rozpoczął już w grudniu. - Z niecierpliwością czekaliśmy na ten moment. To efekt wieloletniej pracy całego zespołu SGT oraz naszych 350 partnerów z całego kraju - mówi Bartłomiej Czardybon, prezes SGT.
SGT
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecnie z telewizji Jambox korzysta już ponad 100 tys. abonentów, na ponad 160 tys. dekoderów. Telewizja oferuje 297 kanałów, w tym 181 w HD i 4K. Telewizja Jambox to usługa bazująca na platformie IPTV stworzonej przez SGT.
Jambox to także wideo na życzenie w modelu subskrypcyjnym (SVOD) oraz modelu wypożyczalni (TVOD) oraz funkcje CatchUp, StartOver czy Jambo Nagrywarka. Dodatkowo abonenci mają możliwość korzystania z aplikacji Jambox go!, która umożliwia oglądanie TV i zarządzanie usługami ze smartfona, komputera lub tabletu.
SGT jest operatorem telewizji Jambox oraz usługi Jambox mobile, współpracującym z operatorami ISP z całej Polski. Ofertę kieruje do klientów indywidualnych oraz biznesowych, proponując gotowy produkt, który pozwala zwiększyć zainteresowanie usługami firmy, nie tracąc przy tym wypracowanej dotychczas identyfikacji marki.
Dodajmy, że Jambox przygotował dla abonentów wyjątkowy konkurs. Wystarczy znaleźć post konkursowy na fanpage'u Jambox na Facebooku i w komentarzu odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego oglądasz Jambox?”. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs jest przeznaczony tylko dla aktywnych abonentów Jambox. Do wybrania jest 10 zestawów gadżetów Jambox. W każdym zestawie znajdą się: długopisy, bidon, smycze, odblaski, hamak, kapcie hotelowe, kubki i torby na zakupy. Odpowiedzi można udzielać do 27 lutego. Regulamin konkursu jest dostępny pod tym linkiem.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.