reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Koniec darmowego okresu próbnego w Viaplay

dodano: 2021-11-23 17:42 | aktualizacja: 2021-11-23 20:11
autor: Anita Kaźmierska | źródło: satkurier.pl

Viaplay Polska 23 listopada br. zakończyła się możliwość skorzystania z darmowego okresu próbnego w platformie streamingowej Viaplay. Dotychczas nowi użytkownicy mogli uzyskać dostęp do wszystkich treści Viaplay bezpłatnie przez 30 dni. Wystarczyło jedynie się zarejestrować, podając dane karty płatniczej. W ten sposób internauci mogli zapoznać się m.in. z ofertą transmisji sportowych, w tym Bundesligi, Ligi Europy UEFA i NHL, oraz filmów i seriali z biblioteki VOD.

NENT Group
Viaplay NENT Group


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Darmowy okres próbny: Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, możesz cieszyć się darmowym okresem próbnym na Viaplay (filmy, seriale, sport) przez 30 dni. Po tym czasie Twoja subskrypcja zostanie automatycznie przedłużona. Możesz zrezygnować z niej w każdej chwili. Nie możesz skorzystać z okresu próbnego, jeśli w przeszłości byłeś już użytkownikiem Viaplay. Darmowy okres próbny nie łączy się z innymi promocjami i ofertami Viaplay - taki komunikat jeszcze niedawno widniał na stronie internetowej Viaplay.

Viaplay wyłączył 23 listopada br. możliwość skorzystania z bezpłatnego okresu próbnego. Teraz, aby uzyskać przez miesiąc dostęp do treści Viaplay, należy zapłacić z góry 34 zł. Pakiet nazywa się Viaplay Total. Nadal jest możliwość wpisania kodu vouchera, jeśli się taki posiada.

Platforma streamingowa Viaplay jest dostępna w Polsce od 3 sierpnia br. 30-dniowy okres próbny oferowała od samego początku, czyli przez niecałe cztery miesiące. Likwidacja promocji może mieć związek z zakupionymi niedawno prawami do transmisji gal KSW (pierwsza w ramach umowy z NENT Group już 18 grudnia br.). Te w systemie PPV Polsat Box kosztowały 40 zł za pojedyncze wydarzenie. Natomiast za 34 zł w Viaplay można uzyskać dostęp nie tylko do pojedynczej gali (w planach jest 12 gal KSW rocznie), lecz także do innych transmisji sportowych oraz biblioteki VOD z filmami i serialami przez cały miesiąc.

Przypomnijmy, że 26 października br. NENT Group ogłosiła wyniki operacyjne i finansowe za trzeci kwartał 2021 roku. Co prawda nie podała liczby subskrybentów Viaplay w Polsce, ale na podstawie przedstawionej łącznej liczby subskrybentów w Polsce i krajach bałtyckich oraz ich kwartalnego wzrostu można szacować, że na koniec września br. było w Polsce około 250 tys. subskrybentów Viaplay opłacających ofertę.

Osoby zainteresowane informacjami na temat transmitowanych przez Viaplay rozgrywek i wydarzeń sportowych, zachęcamy do odwiedzenia strony, gdzie znajduje się stale aktualizowany wykaz praw sportowych w Viaplay.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...