reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

1 548 500 klientów UPC Polska

dodano: 2021-11-04 10:14
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC Polska/satkurier.pl

UPC Polska Na koniec trzeciego kwartału 2021 roku UPC Polska, część Liberty Global, miało 1 548 500 klientów i świadczyło 3 307 200 usług (RGU), w tym 1 372 900 usług telewizji, 1 325 600 usług internetu, 608 700 usług telefonii i 116 100 usług mobilnych. Operator odnotował wzrosty zarówno w zakresie telewizji, internetu, jak i usług mobilnych.

UPC Polska
UPC Polska wyniki III kwartał 2021


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W trzecim kwartale br. liczba RGU telewizji wzrosła o 17 900, internetu o 16 500, telefonii spadła o 10 200, a usług mobilnych zwiększyła się o 10 700. Sumarycznie liczba świadczonych przez UPC Polska usług (RGU) wzrosła w ciągu trzech miesięcy o 24 200, natomiast liczba klientów powiększyła się o 13 100.

Spośród liczby 1 372 900 usług telewizji, 288 000 to użytkownicy podstawowej, niekodowanej oferty operatora. Natomiast 1 084 900 to liczba osób korzystających z abonamentu na usługi telewizyjne UPC Polska.
 

Stały rozwój usług, w tym wprowadzenie Inteligentnego WiFi i wzmacniaczy UPC WiFi Pods, jak również najbogatszej telewizyjnej rozrywki ze sportem na czele, potwierdza niesłabnącą determinację zespołu UPC, by stale być krok przed konkurencją. Osiągając wzrost kluczowych wskaźników biznesu, w trzecim kwartale zajęliśmy też pierwsze miejsce w rankingu przenośności numerów na rynku mobilnym, potwierdzając tym samym słuszność obranej strategii usług konwergentnych. Dumny z dotychczasowych osiągnięć zespołu UPC, jestem przekonany, że w czwartym kwartale będziemy mogli pochwalić się równie solidnymi wynikami

- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

W trzecim kwartale UPC wprowadziło innowacyjne, samouczące oprogramowanie na modemach ConnectBox i GigaConnectBox, zapewniające możliwie najlepszą jakość połączenia WiFi na wielu urządzeniach w domu, jednocześnie monitorując jego jakość i reagując zanim pojawi się problem z sygnałem. Dodatkowo zaoferowało też klientom UPC WiFi Pod - bezobsługowy, inteligentny wzmacniacz sygnału WiFi, zwiększający jego moc i zasięg. Dzięki niemu, cały dom może znaleźć się w zasięgu WiFi - od piwnicy aż po strych - eliminując „białe plamy” bez zasięgu. Jednocześnie UPC nadal zwiększało średnią prędkość internetu, przekraczając 390 Mb/s na użytkownika.

Aby zmniejszać wykluczenie cyfrowe, UPC kontynuowało rozwój usług cyfrowych w nowych lokalizacjach, zwiększając zasięg na sieciach hurtowych POPC do ponad 0,5 mln gospodarstw domowych. Niezależnie od ekspansji na terenach wiejskich dzięki POPC, UPC inwestowało także w rozwój własnej sieci, zwiększając jej zasięg o 14 900 gospodarstw domowych do łącznie 3 684 300.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...