Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
We wrześniu 2021 roku został ogłoszony konkurs im. Janusza Majki na
„Podcast roku”. Jak czytamy w komunikacie, to pierwszy ogólnopolski konkurs, którego celem jest
„promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych”. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy twórcy podcastów - zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Zgłoszenia można przesyłać do piątku, 15 października br. Zwycięskie prace wyłoni kilkunastoosobowe jury, a zwycięzców poznamy w niedzielę, 21 listopada br. podczas gali finałowej w Rzeszowie. Pula nagród, ogłoszona w Międzynarodowym Dniu Podcastów, wynosi 80 tys. zł. Zespół Tandem Media został partnerem tego konkursu, a do grona jurorów dołączył Michał Dobrzański, dyrektor Działu Analiz i Wsparcia Biznesu w Tandem Media, pomysłodawca cyklicznego raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, realizowanego przez zespół brokera.
Oprócz tego Tandem Media jako partner wspiera konkurs kreatywny
„Kreatura” i jego kategorię „Podcasty”. Konkurs ten organizowany jest od 1996 roku przez magazyn „Media Marketing Polska”, wydawnictwo - VFP Communications Ltd. Prace biorące udział w konkursie oceniane są
„pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania”. Do kategorii „Podcasty” zgłosić można jeden z odcinków serii (sezonu) kreatywnie przygotowywanego podcastu. W tym roku, czyli do edycji „#Kreatura2021”, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace do czwartku, 14 października 2021 roku. Gala wręczenia nagród odbędzie się w czwartek, 25 listopada br. Zgłoszenia oceni jury złożone z marketerów oraz przedstawicieli agencji i domów mediowych. W tym gronie znalazł się Radosław Sączek, creative group head w zespole Tandem Media - Podcast Custom Shop.
- Wsparcie dwóch konkursów dla twórców audycji online to kolejny wymiar zaangażowania Tandem Media w rozwój rynku podcastowego w Polsce. Oprócz tego pozostajemy konsekwentnymi badaczami polskich słuchaczy podcastów - planujemy właśnie kolejną falę badania, tym razem za rok 2021, z której raport będzie dostępny wiosną 2022. Intensywnie poszerzamy też naszą ofertę - obecnie nie tylko pomagamy reklamodawcom dotrzeć do słuchaczy podcastów Grupy Radiowej Agory, ale też od niedawna - w ramach komórki o nazwie Podcast Custom Shop - umożliwiamy markom produkcję ich własnych audycji online oraz pośredniczymy w zakupie kampanii reklamowych u podcasterów niezależnych. Z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo w obszarze audio on demand
- wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media.
Tandem Media, broker kinowo-radiowo-podcastowy, pośredniczy m.in. w sprzedaży czasu reklamowego w stacjach radiowych Grupy Radiowej Agora (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda oraz Tok FM) i rozwija ofertę reklam audio związanych z podcastami.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.