reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Antenna Group przejmuje 22 kanały płatnej telewizji

dodano: 2021-10-01 15:26 | aktualizacja: 2021-10-04 23:52
autor: Janusz Sulisz | źródło: Antenna Group

ANTENNA Group AXN Sony 360px Antenna Group przejmuje portfolio Sony Pictures Television Network w Europie Środkowo-Wschodniej - 22 kanały płatnej telewizji oraz dwa serwisy OTT na 12 rynkach. Tak więc kanały znane pod markami AXN i Viasat (Viasat 3 i 6) trafiają pod skrzydła Antenna Group. Dokładnej listy kanałów i serwisów przejętych przez Antenna Group nie opublikowano.

SPTN/Antenna Group
Sony Pictures Network Antenna Group logo 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kontynuując swój rozwój, międzynarodowa grupa medialna Antenna, prowadząca inwestycje i działalność w Ameryce Północnej, Europie oraz Australii, porozumiała się z Sony Pictures Television w sprawie zakupu kanałów płatnej telewizji AXN, Sony i Viasat w Europie Środkowo-Wschodniej oraz usług na żądanie w ramach dużej inwestycji w regionie.  
 
Zawierając umowę obejmującą wiele rynków i kanałów, Antenna Group umacnia swoją pozycję lidera  w regionie z potencjałem do dalszego zwiększania swojego udziału w rynku mediów w Europie Środkowo-Wschodniej, w ramach realizacji celu dotarcia do ponad 100 mln odbiorców.  Nowo nabyte kanały rozrywkowe i usługi na żądanie osiągają 90% penetracji rynku płatnej telewizji z ponad 24 mln abonentów na 12 terytoriach: Polska, Węgry, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Słowacja, Chorwacja, Serbia, Słowenia, Bośnia i Hercegowina, Macedonia Północna i Czarnogóra.
 
22 kanały, które obejmują marki AXN i Viasat, zapewniają atrakcyjną mieszankę oryginalnych produkcji i międzynarodowych programów produkowanych przez największe studia, w tym Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney i eOne, które mają lojalnych, oddanych fanów z silnym przywiązaniem do marki.  

Antenna Group będzie dążyć do rozszerzenia oferty kanałów, dostarczając wiadomości i rozrywkę, w tym światowej klasy treści wyprodukowane przez studia, a także produkcje lokalne, jednocześnie skutecznie zwiększając oglądalność i maksymalnie wykorzystując potencjał w zakresie dystrybucji. Antenna Group będzie szukać dalszych możliwości inwestycyjnych w firmy produkujące treści, kanały telewizyjne i serwisy OTT w tym regionie.

Antenna Group dociera obecnie do ponad 150 milionów odbiorców.
Wyjątkowy dorobek Antenna Group w zakresie inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej przyczynił się do osiągnięcia niezwykłej wartości przekraczającej 1 mld euro w Serbii, Czarnogórze, Bułgarii, Rumunii i innych krajach Europy Wschodniej. Dzięki ogromnemu doświadczeniu w inwestycjach w telewizję i treści w ciągu ostatnich 30 lat, grupa jest idealnie przygotowana do dalszego rozwoju tych obszarów.

Theodore Kyriakou, Dyrektor Generalny Antenna Group, powiedział:

- Antenna Group nieustająco poszukuje możliwości inwestycji  w sektorze  medialnym na całym świecie, region Europy Środkowo-Wschodniej pozostaje dla nas ważnym celem. Inwestujemy w tym regionie od ponad 20 lat, starając się zapewnić lokalnie najlepsze programy rozrywkowe i informacyjne. To przejęcie jest kolejnym krokiem w tym kierunku, jednocześnie otwierającym perspektywę dalszego wzrostu na tych rynkach.

Adam Theiler, Dyrektor Generalny Pay TV Antenna Group B.V, powiedział:

- Cieszę się, że mogę powitać w Antenna Group zespoły Sony Networks w Warszawie, Budapeszcie i Bukareszcie.  Razem wznowimy nasze starania na rzecz zapewnienia rozrywki rzeszom fanów, którzy zaufali AXN i Viasat, a tym samym potwierdzimy naszą pozycję jako preferowanego partnera dostarczającego treści dla operatorów płatnej telewizji i reklamodawców, którzy podzielają nasze ambicje rozwijania rynku płatnej telewizji w Europie Środkowo-Wschodniej.


Antenna Group jest wiodącą międzynarodową, organizacją mediową dostarczającą treści i tworzącą kontent rozrywkowy, która posiada i zarządza zróżnicowanym portfolio globalnych aktywów medialnych na wielu platformach: telewizja, OTT, radio, platformy cyfrowe, muzyka, branża wydawnicza i edukacja, w Europie, Ameryce Północnej i Australii.

Antenna była jednym z pierwszych inwestorów w Facebooka, Twittera i Spotify. Grupa Antenna posiada szerokie portfolio inwestycji w media, w tym m.in. inwestycje w The Raine Group, VICE Media oraz kultową firmę produkującą filmy i programy telewizyjne Imagine Entertainment. Z globalną widownią przekraczającą 150 milionów odbiorców, Antenna Group kontynuuje ekspansję na nowe rynki, wykazując potencjał do znaczącego wzrostu.

Nie podano dokładnej listy przejętych kanałów.​​​​​​​


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

679 zł Więcej...

Antena sat kempingowa 60 cm ze statywem

stalowa antena 60 cm przenośna ze statywem

219 zł Więcej...

Ferguson REGENT i100 FM, DAB+, BT, Wi-Fi, Radio internetowe

Stacjonarne radio DAB+ oraz UKF/FM. Posiada wbudowany głośnik oraz antenę...

289 zł Więcej...