dodano: 2021-09-22 03:25 | aktualizacja:
2021-09-23 18:29
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Bauer Media Group
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kampanii wizerunkowej RMF Maxxx chce zachęcić do udziału w kilkunastu konkursach, w których do zdobycia będą limitowane i designerskie gadżety, wymyślane przez zespół stacji, a produkowane przez małe, często rodzinne, polskie firmy, które stawiają na ekologię i wykorzystują przyjazne środowisku materiały.
Agencja odpowiada również za stworzenie efektów AR/VR, Digital Stickersów (GIPHY), scenariuszy do spotów audio, a także za postprodukcję wideo (15 i 30 sekund), które będą promowały kampanię w serwisie YouTube, platformach mediów społecznościowych oraz VOD.
- Cieszymy się, że zespół Cityboard Digital może wspierać RMF Maxxx w komunikacji. To dla nas ciekawy projekt, ponieważ śmiało wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak np. AR/VR
- mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
- Kampania ma charakter długofalowy, wielokanałowy i wielowątkowy. Podzielona jest na kilka etapów, w których przewidziane są różne aktywności i konkursy
- mówi Karolina Sułkowska, brand manager RMF Maxxx.
Umowa jest wynikiem wygranego przez Cityboard Digital przetargu. Po stronie Cityboard Digital za realizację kampanii odpowiadają Paula Ryniewicz, Anna Smykla, Mateusz Bojanowski oraz Bertrand Łastowiecki
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.