dodano: 2021-08-06 15:01 | aktualizacja:
2021-08-06 22:48
autor: RO |
źródło: broadbandtvnews.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz z wydatkami kraju w 2020 r. z powodu ciągłych ograniczeń, subskrypcje na transmisje strumieniowe w Wielkiej Brytanii wzrosły o 50% do 31 milionów w czasie pandemii.
Ponad połowa brytyjskich gospodarstw domowych (52%) wykupiła abonament
Netflixa, co oznacza, że baza klientów tej usługi po raz pierwszy przewyższa liczby generowane przez tradycyjnych dostawców płatnej telewizji. Teraz 3 na 5 domów w Wielkiej Brytanii subskrybuje usługę przesyłania strumieniowego.
Ciągły wzrost znaczenia usług OTT przyczynił się do ponad 2 tys. godzin czasu spędzonego na oglądaniu telewizji i treści wideo w 2020 roku. To przekłada się na średnią dzienną 5 godzin i 40 minut, czyli o 47 min. więcej niż w 2019 roku.
Średni czas spędzany codziennie na oglądaniu tradycyjnej telewizji w 2020 r. wynosił 3 godziny i 12 minut - o 9 minut więcej niż w 2019 roku. Jednak ten wzrost był w całości napędzany przez osoby w wieku 45 lat i więcej.
Młodsze grupy wiekowe nadal oglądały mniej programów telewizyjnych w 2020 r..
Na przykład osoby w wieku 16-24 lata spędziły przed telewizorem tylko 1 godzinę i 17 minut, co oznacza o 4 minuty mniej w porównaniu z 2019 rokiem.
Dyrektor ds. strategii i badań w
Ofcom, Yih-Choung Teh, uważa, że wraz ze spowolnieniem wzrostu liczby subskrybentów w 2021 r. i złagodzeniem ograniczeń pandemicznych, wyzwaniem dla takich firm, jak
Netflix,
Amazon i
Disney będzie zapewnienie zdrowego strumienia treści i utrzymanie klientów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.