Viaplay jest aktualnie dostępny w krajach nordyckich, a także w Estonii, na Litwie i Łotwie. W 2021 roku ruszy w Polsce (3 sierpnia) i Stanach Zjednoczonych, w 2022 roku w Holandii, a rok później na czterech kolejnych rynkach.- Zdołaliśmy utrzymać tempo, które wcześniej ustanowiliśmy, także w drugim kwartale pięcioletniego okresu przyjętej przez nas strategii i jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia założonych celów. 21 proc. wzrost liczby subskrybentów Viaplay, 31 proc. wzrost przychodów organicznych grupy i 98 proc. wzrost zysku bazowego dodatkowo pokazują siłę i potencjał firmy. To był pierwszy kwartał, w którym Viaplay był największą jednostką generującą przychody, co jest kamieniem milowym w naszej transformacji. Tempo międzynarodowej ekspansji przyśpiesza wraz ze zbliżającym się startem w Polsce, a my podnosimy nasze cele w zakresie liczby subskrybentów i inwestycji na ten rok, aby odzwierciedlić siłę oferty treści i nowych partnerstw, które nawiązujemy. Zrównoważony rozwój jest w samym sercu tego, co robimy, a obecnie opracowujemy nową pięcioletnią strategię w porozumieniu z akcjonariuszami, aby zarządzać łańcuchami dostaw, chronić prywatność, promować różnorodność i ograniczać nasz wpływ na środowisko - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group.
Mini PC Homatics BOX R Lite 4K
Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...
339 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...