- Po zsumowaniu portfolio marek, kanałów i platform sportowych, Discovery nie ma sobie równych pod względem zdolności do angażowania widzów w każdy możliwy sposób. Od skali bezpłatnych sieci Discovery, przez szeroką ofertę sportową Eurosportu i głębię zaangażowania superfanów GOLFTV, Golf Digest i GCN, razem Discovery Sports służy pasjonującym fanom na całym świecie i daje nieograniczone możliwości dla naszych partnerów marek i posiadaczy praw - powiedział Andrew Georgiou, prezes ds. sportu w Discovery.
Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...