Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Studiocanal odnotowało znaczący wzrost przychodów (proc. 8,9 proc. przy stałej podstawie walutowej), wynikający z dobrych wyników w przychodach z seriali telewizyjnych.
W pierwszym kwartale 2021 roku CANAL+ ogłosił kilka umów strategicznych.
3 lutego do oferty CANAL+ dołączył
Starzplay, usługa przesyłania strumieniowego premium firmy Starz. Poprzez integrację Starzplay, Grupa CANAL+ zrobiła kolejny krok w realizacji swoich ambicji, aby agregować najlepsze treści i aplikacje na rynku.
4 lutego Ligue de Football Professionnel (LFP) i Grupa CANAL+ ogłosiły globalne porozumienie dotyczące praw audiowizualnych dla
Ligue 1 Uber Eats i
Ligue 2 BKT na sezon 2020-2021.
CANAL+, który od ponad 35 lat jest partnerem TOP 14, 2 marca wygrał przetarg ogłoszony przez
National Rugby League na prawa do transmisji we Francji do końca sezonu 2026-2027.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.