Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oprócz wzrostu liczby klientów korzystających z usług internetowych i telewizyjnych, operator odnotował również znaczący wzrost liczby klientów usług konwergentnych - czyli klientów korzystających z wielu usług w ramach jednego pakietu. Na koniec pierwszego kwartału 2021 roku ich liczba zbliżyła się do 130 tys. (o 38 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
Na koniec pierwszego kwartału 2021 roku Orange miał łącznie 2,519 mln aktywnych klientów mobilnych, utrzymując pozycję lidera na rynku telefonii komórkowej.
Całkowite przychody Orange SK osiągnęły
133 mln euro, co oznacza wzrost o mniej niż 1 proc. Przychody ze sprzedaży sprzętu wzrosły o 6 proc. rok do roku do 28 mln euro, przy niewielkim spadku przychodów z usług. Wynikało to głównie ze spadku przychodów z roamingu w związku z pandemią, a także z obniżenia opłat interkonektowych między słowackimi operatorami.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.