- Pandemia spowodowała bardzo duże zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w dużej mierze przenosząc uwagę użytkowników w stronę internetu - mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. - W sieci nie tylko pracujemy, ale także szukamy kontaktów ze znajomymi, sięgamy po rozrywkę oraz robimy zakupy. Ta nowa rzeczywistość spowodowała, że 68 proc. z nas chce dostawać informacje o nowych produktach w krótkich filmikach, a aż 84 proc. badanych jako kluczową aktywność w sieci wskazało oglądanie krótkich materiałów wideo - to o 34 proc. więcej niż w 2018 roku. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój redakcyjnych projektów wideo. Interaktywne formaty dają użytkownikowi możliwość wpływania na przebieg odcinka, przez co są bardzo angażujące. Pozwalają na lepszą ekspozycję produktu i wydłużają czas kontaktu z marką, dając też możliwość przekierowania widza z materiału od razu do sklepu internetowego - dodaje.
- Konsumenci oczekują od marek więcej kontaktu, który w czasach pandemii możliwy jest głównie w internecie - mówi Beata Żebrowska, dyrektor Działu Wideo w Gazeta.pl. - Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które daje nasz player wideo, marki mogą zaprosić użytkowników do wspólnej zabawy treścią i własnym produktem. Daje to możliwość interakcji z marką w natywnym środowisku wydawcy, a przy okazji zapewnia reklamodawcom brand safety - dodaje.
Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
569 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...