Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
I Love Radio, czyli porozumienie czterech nadawców radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media, jak co roku będzie zachęcać wszystkich słuchaczy w kraju do świętowania Polskiego Dnia Radia (więcej tutaj). Został on ustanowiony na pamiątkę przyjęcia 11 kwietnia 1923 roku przez Stowarzyszenie Radiotechników Polskich dokumentu, w którym zawarto opinie do wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. W efekcie powstała regulacja, na mocy której dwa lata później nadano pierwszą polską audycję radiową. Wkrótce będziemy obchodzić setną rocznicę tego ważnego kroku w rozwoju polskiej radiofonii
(więcej tutaj).
Dodatkowo z okazji Polskiego Dnia Radia rozgłośnie zrealizują akcję społeczną - w niedzielę, 11 kwietnia br. w godzinach 10:00-11:00 na antenach 167 stacji w całym kraju pojawi się „Charytatywny blok reklamowy”. Przychód z emisji spotów zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie.
- Każdego dnia ponad 70 proc. Polaków w wieku od 15 od 75 lat słucha radia - to medium bardzo ważne w naszym życiu codziennym, tym bardziej w czasach pandemii. Tak duże zaufanie słuchaczy to dla nas zobowiązanie do pełnienia istotnej roli społecznej. Dlatego po raz kolejny z dużym entuzjazmem włączamy się w akcję I Love Radio podczas święta radiowców, a dzięki czwartej już akcji charytatywnej ponownie pomagamy potrzebującym
- mówi Maciej Moszczyński, zarządzający Tandem Media, zespołem brokera radiowego i kinowego w Grupie Radiowej Agory (GRA).
Inicjatywa I Love Radio powstała 4 lata temu. Konkurujące na co dzień grupy radiowe nawiązały wówczas porozumienie, którego celem jest
„popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze”.
Co roku 11 kwietnia I Love Radio organizowało także atrakcje dla domów mediowych, które przybierały formę mini koncertów, spotkań z gwiazdami radia oraz konkursów. W tym roku coroczny „#Radiowiec dla pracowników domów mediowych” odbywa się online i ma postać konkursu z nagrodami.
4. „Charytatywny blok reklamowy” - emisja w niedzielę, 11 kwietnia 2021 roku o godz. 10:00 w 167 rozgłośniach w Polsce.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.