Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Powiedział, że postawił ministrowi kultury i polityki informacyjnej Ołeksandrowi Tkaczenko zadanie reklamy Ukrainy za granicą. - Jeżeli poszerzamy naszą wypowiedź, to musimy ją reklamować. To bezpośrednia reklama.
Wcześniej odbyły się spotkania z liderami największych grup medialnych. Podczas rozmów strony uzgodniły, że należy poszerzać rzetelne informacje o Ukrainie, bo w przeciwnym wypadku będzie to robił ktoś inny w niesprawiedliwy sposób.
Przypomnijmy, że najlepsze ukraińskie stacje telewizyjne zakończyły nadawanie FTA na satelitach
Astra 4A (4,8°E) i
Amos 3 (4°W) w nocy z 28 na 29 stycznia 2020 roku, przechodząc na pojemności DVB-S2 i szyfrując transmisje w systemach Verimatrix i VideoGuard.
Wówczas z FTA wyłączono 22 kanały.
Następnie nadawcy zostali zobowiązani do uruchomienia bezpłatnych wersji kanałów dla ukraińskich widzów, odbierających telewizję satelitarną. W ten sposób rozszyfrowano
Inter+ i
1+1 International oraz utworzono nowy kanał
ICTV Ukraine.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.