dodano: 2021-03-09 10:43 | aktualizacja:
2021-03-09 12:24
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: NENT Group/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dotychczas platforma streamingowa
Viaplay była dostępna tylko w krajach skandynawskich. 9 marca Viaplay robi pierwszy krok na swojej drodze ekspansji i staje się międzynarodowa wraz z debiutem w regionie bałtyckim. Cena pakietu Viaplay Total wynosi 9,99 euro miesięcznie i - podobnie jak na innych rynkach NENT Group - Viaplay będzie dostępny dla klientów w Estonii, Litwie i Łotwie w ramach bezpośrednich subskrypcji i partnerstw z operatorami.
Oferta treści Viaplay jest podzielona na cztery kategorie: Viaplay Originals, filmy i seriale, treści dla dzieci oraz transmisje sportowe na żywo. Najważniejsze treści dostępne w krajach bałtyckich w dniu premiery:
- Viaplay Originals: „Orca”; „Wisting”; „Those Who Kill”; „Box 21”; „Face to Face”; „Honour”; „The Machinery”; „The Lawyer”; „Partisan”; „Hammarvik”; „The Restaurant”; „Love Me” i inne.
- Filmy i seriale: „Alex Rider”; „For Life”; „L.A.'s Finest”; „S.W.A.T.”; „Good Doctor”; franczyza „Hobbita”; franczyza „Rocky'ego”; „Legalna blondynka” 1-2; „Dziewczyna z tatuażem”; „Kapitan Phillips”; „The Green Hornet”; „Hancock”; „Jumanji”; „Druhny”; „Shrek” i inne.
- Treści dla dzieci: „Psi patrol”; „Blaze i mega maszyny”; „SpongeBob Kanciastoporty”; „My Little Pony”; „Sisters”; „Transformers: Cyberverse”; „Tomek i przyjaciele” i inne.
- Sport: NENT Group nabyła wyłączne prawa do Formuły 1, hokeja NHL (nie na wyłączność), Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA, Bundesligi, Pucharu Anglii w piłce nożnej, meczów reprezentacji Ameryki Południowej w piłce nożnej, FA Women's Super League, Frauen-Bundesligi i Serie A kobiet.
Ponadto widzowie zyskają 1200 godzin dokumentów, a kolejne treści będą dodawane w nadchodzących miesiącach. Treści będą opatrzone w napisy lub dubbing, a wybrane wydarzenia sportowe będą miały lokalny komentarz.
- Dziś podejmujemy bardzo oczekiwany i ważny kolejny krok w rozwoju Viaplay, wprowadzając go na rynek w regionie bałtyckim. Zabieramy Viaplay do Estonii, Łotwy i Litwy z bardzo silną ofertą treści dzięki naszej unikalnej kombinacji wysokiej jakości Viaplay Originals, nagradzanych filmów i seriali, treści dla dzieci premium oraz światowej klasy sportów na żywo. Viaplay ma już ponad 3 mln subskrybentów w całym regionie skandynawskim i jest zbudowany tak, aby szybko ekspandować. Jestem bardzo dumni, że możemy dziś przedstawić naszą wyjątkową opowieść widzom w krajach bałtyckich i nie możemy się doczekać współpracy z lokalnymi partnerami, aby jeszcze bardziej ją rozwinąć w nadchodzących latach. Wkraczamy do krajów bałtyckich, aby wprowadzać innowacje, angażować i bawić - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group.
Przed rozpoczęciem działalności w krajach bałtyckich, NENT Group podpisała już umowy dystrybucyjne z
Tet - wiodącą na Łotwie firmą technologiczną i rozrywkową, oraz
Elisa - wiodącą na rynku estońskim spółką telewizyjną i telekomunikacyjną.
W Polsce platforma Viaplay wystartuje w sierpniu 2021 roku, oferując
Bundesligę,
eliminacje strefy CAF do MŚ 2022,
Ligę Europy UEFA i Ligę Konferencji Europy UEFA oraz
ligową piłkę nożną kobiet, a także treści VOD. Cena miesięcznej subskrypcji ma wynieść
34 zł.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.