Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„CNN Film School” to globalna inicjatywa powstała w ramach partnerstwa Genesis oraz CNN International Commercial, obejmującego usługi reklamowe i umowę sponsorską.
W centrum „CNN Film School”, które zadebiutowało na początku marca br., znajdują się seria krótkich wideo oraz artykuły o sztuce filmowej. Jak czytamy w komunikacie, w ramach serii ukażą się wypowiedzi reżyserów, dziennikarzy, profesjonalistów oraz talentów z branży filmowej i telewizyjnej o tym, jak tworzyć wybitne historie za pomocą mediów wizualnych. W trakcie tego roku wszystkie treści będą publikowane w specjalnie dedykowanej zakładce strony internetowej cnn.com
(przejdź na stronę). Mając na uwadze mistrzowskie produkcje znanych twórców filmowych, celem serii jest pokazanie magii filmowania oraz inspiracja i kształcenie kolejnych pokoleń artystów z całego świata.
Ponadto
inicjatywa „CNN Film School” będzie obejmować program stypendialny, w ramach którego czterech studentów z Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych Ameryki będzie miało okazję stworzyć własne mikrodokumenty i urzeczywistnić swoje twórcze marzenia. Każda z osób na produkcje filmowe otrzyma dotację w wysokości 15 000 dolarów, a także opiekę mentorską i nadzór zespołu CNN pracującego nad tym projektem. Końcowe produkcje uczestników zostaną opublikowane na stronie internetowej „CNN Film School”
(przejdź na stronę), a następnie dla stypendystów zostanie zorganizowany pokaz filmowy, na którym będą zaprezentowane ich prace.
Poza sponsorowaniem serii filmów „CNN Film School” oraz programu stypendialnego, w ramach partnerstwa z Genesis zostaną wyprodukowane trzy filmy branded contentowe autorstwa studia Create należącego do CNN International Commercial. Produkcje będą zaproszeniem widzów do śledzenia procesu twórczości wybranych artystów. Pierwsza, która ukaże się w marcu br., będzie o Jinnie Seo, autorce instalacji z Korei Południowej, opowiadającej o tym, jak czerpie inspirację z natury, tradycyjnej kultury Korei i własnych wspomnień.
- To zaszczyt uczestniczyć w tak wspaniałych projektach z partnerami, którzy podzielają te same wartości i przekonania. Cieszymy się, że ponownie możemy współpracować z naszym wieloletnim partnerem Genesis, aby inspirować młodych filmowców i wnieść swój wkład w przyszłość branży filmowej. Celem „CNN Film School”, programu stypendialnego oraz filmów brandent contentowych jest pokazanie i uznanie artyzmu będącego podstawą niezwykłych historii opowiedzianych techniką filmową
- mówi Rob Bradley, senior vice president CNN International Commercial.
- Możliwość współpracy z CNN to ogromna przyjemność dla Genesis. Wierzymy, że w ramach tego partnerstwa uda nam się skutecznie przekazać podzielane przez nas wartości oraz wiarę w młode pokolenie - zwłaszcza w branży filmowej i sztuce. Mamy również nadzieję, że nasze wsparcie dla serii wideo „CNN Film School”, programu stypendialnego, a także filmów branded contentowych zachęcą młodych twórców do dalszej pracy twórczej
- mówi Ina Lee, vice president Genesis Global Customer Experience Group.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.