Jednocześnie Vectra informuje, że rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły 25 lutego br. korzystać z oferty Vectry, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie uwzględniało usług niedostępnych w dniu awarii.Wczorajszy incydent miał charakter precedensowy – nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z tego typu sytuacją. 90% awarii obejmujących większe grupy odbiorców usuwamy w czasie krótszym niż 3,5 godziny, tak aby ich skutki były jak najmniej dotkliwe dla naszych klientów. W taki sam sposób poradziliśmy sobie z wczorajszą, wyjątkowo rozległą awarią, przywracając w stosunkowo krótkim czasie pełną dostępność naszych usług.
Nasze systemy są w odpowiedni sposób zabezpieczone i regularnie audytowane. W tej chwili, w trosce o najwyższą o jakość naszych usług, eksperci z działu technicznego intensywnie pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami, które pomogą nam uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości.
Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...nc+ telewizja na kartę + moduł CI+ 4K ECP
Najnowszy moduł CAM CI+ 4K ECP z ofertą „nc+ telewizja...
199 zł Więcej...Stojak alu balkonowy AS Sat 35cm
Aluminiowy stojak balkonowy 35cm niemieckiej firmy A.S. Sat z certyfikatem...
79 zł Więcej...