reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Trikolor: Jak wzrosła liczba abonentów w 2020

dodano: 2021-02-13 17:37
autor: RO | źródło: mediasat.info

Trikolor Największy operator płatnej telewizji w Rosji, Trikolor, podsumował wyniki minionego roku. W 2020 r. udało mu się znacznie rozszerzyć wachlarz własnych ofert, a co za tym idzie – zwiększyć liczbę użytkowników.

tricolortvmag.ru
Trikolor


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Baza abonencka Trikolor wzrosła do 12,257 mln. Wzrost wynika ze zwiększonego zainteresowania widzów największym pakietem kanałów w jakości Ultra HD (4K) oraz wyłączną zawartością. Liczba klientów Trikolor UHD podwoiła się w ciągu roku – do 250 tys. Baza klientów HD na koniec ubiegłego roku wzrosła do 10,3 mln gospodarstw domowych.

W ciągu ostatniego roku wzrosła również liczba kanałów w platformie satelitarnej – z 268 do 283. Wśród nich 59 nadaje w jakości HD, a 10 – w jakości UHD. Ponadto pojawiło się więcej kanałów produkcji własnej – Hit, Nasz kinopokaz, Blokbaster, Nasze mużskoje, Pro lubow i Kamedi.

Jednocześnie wzrósł udział oglądalności kanałów własnych – na satelicie przekroczył 12% ogólnej oglądalności telewizji, a w Internecie – 30%. Zwiększyła się również liczba podłączeń do Internetu drogą satelitarną o 2,5 razy.

W 2020 roku Trikolor kontynuował aktywny rozwój własnego ekosystemu. Świadczymy liniowe i nieliniowe usługi telewizyjne dla ponad 12 mln klientów, oferujemy rozwiązania w zakresie kontroli inteligentnego domu, ochrony zdrowia i mienia oraz poszerzamy geografię Internetu satelitarnego. Wprowadzamy nowe formaty wideo Bolszoj efir, projekty edukacyjne oraz własne treści do kina internetowego. Jakość wideo jest dla nas priorytetem – rośnie udział widzów treści HD i Ultra HD. Jako jedyni zapewniamy taki zestaw unikalnych usług w większości regionów Rosji, a w przyszłości będziemy nadal poszerzać listę korzyści dla klienta

- powiedział zastępca dyrektora generalnego ds. strategii i rozwoju Trikolor, Andriej Niestierow.

Trikolor to główny operator płatnej telewizji w Rosji, działający w segmentach DTH i OTT. Jego platforma satelitarna jest dystrybuowana dla europejskiej części Rosji z pozycji orbitalnej 36°E i dla Syberii z 56°E.
 

Źródło: mediasat.info 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy - świat


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak bezinwazyjny do okna rozporowy

Bezinwazyjny, wnękowy stojak dla anteny satelitarnej lub DVB-T z drążkiem...

149 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,0m w wersji v2.1 dla...

49 zł Więcej...

Usługa CANAL+ BOX 4K Ultra HD

Najnowszy dekoder CANAL+ BOX 4K (model HY4001) w nowej cenie...

199 zł Więcej...