- Jest dla nas ważne, abyśmy mogli szybko i łatwo dostarczać klientom atrakcyjne oferty aukcyjne - powiedział Jörg Simon, dyrektor zarządzający 1-2-3.tv. - SES pomaga nam dotrzeć do dużej liczby odbiorców za pośrednictwem satelity, umożliwiając w tym roku wzrost przychodów o ponad 20 proc. W przyszłości chcemy rozszerzyć naszą sprzedaż i udział w rynku na inne kraje europejskie poza Niemcami i Austrią. Mając SES Astra u boku, mamy silnego partnera, który wesprze nas na tej ścieżce wzrostu.
Parametry techniczne - 1-2-3.tv HD:- Atrakcyjność telezakupów nie słabnie wśród niemieckich widzów telewizyjnych i nadal przyczynia się do wzrostu przychodów 1-2-3.tv. W 2019 roku niemieccy detaliści wygenerowali 2,1 mld euro za pośrednictwem tego kanału sprzedaży, prawie dwa razy więcej niż 10 lat temu - powiedział Christoph Mühleib, dyrektor zarządzający Astra Deutschland. - Sukces klientów, takich jak 1-2-3.tv, potwierdza nasze przekonanie, że telewizja linearna pozostanie w najbliższej przyszłości głównym kanałem dystrybucji.