reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

CNN wdraża strategię „Audience First”

dodano: 2020-11-11 03:15 | aktualizacja: 2020-11-11 10:46
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN CNN International Commercial wyznaczyło Cathy Ibal i Roba Bradleya, szefów międzynarodowego działu reklamy, do pokierowania strategią „Audience First”. Jak informuje nadawca, pozwoli to zapewnić markom i reklamodawcom z dowolnego miejsca na świecie większy dostęp do globalnych rozwiązań CNN Worldwide i szerszego portfolio WarnerMedia.

CNN International


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, w strategii „Audience First” to widzowie są w centrum każdej kampanii, na dalszy plan schodzi skupienie się na samej platformie czy aspektach geograficznych. Stanowiska Cathy Ibal i Roba Bradleya łączą m.in. takie obszary jak: sprzedaż reklam, rozwój klienta, możliwości cyfrowe i zarządzanie danymi, branded content, trade marketing i działania związane z organizacją eventów. Mając tak obszerne doświadczenie będą mogli skupić się na tworzeniu i dostarczaniu rozwiązań dla klientów kierowanych do określonych grup odbiorców w skali globalnej, a także na polepszaniu satysfakcji odbiorców CNN na wszystkich platformach stacji.
 
Cathy Ibal zarządza sprzedażą reklam w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i komercyjną współpracą z kluczowymi dla CNN International Commercial partnerami na całym świecie. James Hunt, starszy wiceprezes do spraw rozwiązań dla klientów globalnych, wciąż podlega Cathy Ibal i kontynuuje nadzór nad wszystkimi działaniami związanymi z obsługą klientów w CNN International Commercial oraz pracą nagradzanego studia Create.
 
Rob Bradley jest odpowiedzialny za sprzedaż reklam w Azji i Ameryce Łacińskiej, a także za międzynarodowy rozwój treści cyfrowych i zarządzanie danymi w CNN International Commercial. Odpowiadać przed nim będą Corinna Keller, pełniąca stanowisko wiceprezes do spraw sprzedaży reklam w Ameryce Łacińskiej, oraz Tini Sevak, wiceprezes do spraw widowni i danych.  
 
Zarówno Rob Bradley jak i Cathy Ibal w dalszym ciągu będą podlegać Raniemu Raadowi, prezesowi CNN Worldwide Commercial. 

- Staramy się optymalizować naszą współpracę z innymi markami tak, aby - w czasie aktualnie zachodzących i przyspieszonych zmian zachowań konsumentów, a także sposobu w jaki reklamodawcy docierają do swoich klientów - mieć maksymalny wpływ na odbiorców - powiedział Rani Raad.

- Cathy oraz Rob mogą pochwalić się doskonałymi osiągnięciami zarówno we współpracy z naszymi klientami, jak i całym zespołem CNN. Ich doświadczenie z pewnością okaże się pomocne w opracowywaniu i realizacji zaawansowanych kampanii, z którymi nie mogą się równać żadne inne media. Utworzenie tego typu strategii pozwoli nam na jeszcze lepsze dopasowanie marek do odbiorców oraz na zwiększanie satysfakcji odbiorców poprzez odpowiednie treści komercyjne i reklamy - dodał. 


Cathy Ibal dołączyła do CNN w 2001 roku jako analityk w dziale researchu. W 2006 roku zasiliła zespół sprzedaży, gdzie zarządzała niektórymi z największych partnerstw CNN International Commercial (więcej tutaj). Rob Bradley pracuje dla CNN od 2015 roku. Od tego czasu nadzorował działania strategiczne i operacje w dziale digitalu, a także był odpowiedzialny za współpracę w obszarze reklamy z partnerami z Wielkiej Brytanii, krajów nordyckich i Stanów Zjednoczonych Ameryki.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Moduł UniCam Prime

Najnowsza wersja uniwersalnego modułu dostępu UniCam Prime - następca Unicam...

499 zł Więcej...

Konwerter Quad Opticum Robust 0.1dB

Bardzo tani, poczwórny konwerter Universal Quad produkcji Opticum do anten...

55 zł Więcej...

Odbiornik GiGaBlue UHD Trio 4K

Nowy odbiornik marki GigaBlue - tani odbiornik 4K Combo z...

539 zł Więcej...
reklama