reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CNN wdraża strategię „Audience First”

dodano: 2020-11-11 03:15 | aktualizacja: 2020-11-11 10:46
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN CNN International Commercial wyznaczyło Cathy Ibal i Roba Bradleya, szefów międzynarodowego działu reklamy, do pokierowania strategią „Audience First”. Jak informuje nadawca, pozwoli to zapewnić markom i reklamodawcom z dowolnego miejsca na świecie większy dostęp do globalnych rozwiązań CNN Worldwide i szerszego portfolio WarnerMedia.

CNN International


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, w strategii „Audience First” to widzowie są w centrum każdej kampanii, na dalszy plan schodzi skupienie się na samej platformie czy aspektach geograficznych. Stanowiska Cathy Ibal i Roba Bradleya łączą m.in. takie obszary jak: sprzedaż reklam, rozwój klienta, możliwości cyfrowe i zarządzanie danymi, branded content, trade marketing i działania związane z organizacją eventów. Mając tak obszerne doświadczenie będą mogli skupić się na tworzeniu i dostarczaniu rozwiązań dla klientów kierowanych do określonych grup odbiorców w skali globalnej, a także na polepszaniu satysfakcji odbiorców CNN na wszystkich platformach stacji.
 
Cathy Ibal zarządza sprzedażą reklam w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i komercyjną współpracą z kluczowymi dla CNN International Commercial partnerami na całym świecie. James Hunt, starszy wiceprezes do spraw rozwiązań dla klientów globalnych, wciąż podlega Cathy Ibal i kontynuuje nadzór nad wszystkimi działaniami związanymi z obsługą klientów w CNN International Commercial oraz pracą nagradzanego studia Create.
 
Rob Bradley jest odpowiedzialny za sprzedaż reklam w Azji i Ameryce Łacińskiej, a także za międzynarodowy rozwój treści cyfrowych i zarządzanie danymi w CNN International Commercial. Odpowiadać przed nim będą Corinna Keller, pełniąca stanowisko wiceprezes do spraw sprzedaży reklam w Ameryce Łacińskiej, oraz Tini Sevak, wiceprezes do spraw widowni i danych.  
 
Zarówno Rob Bradley jak i Cathy Ibal w dalszym ciągu będą podlegać Raniemu Raadowi, prezesowi CNN Worldwide Commercial. 

- Staramy się optymalizować naszą współpracę z innymi markami tak, aby - w czasie aktualnie zachodzących i przyspieszonych zmian zachowań konsumentów, a także sposobu w jaki reklamodawcy docierają do swoich klientów - mieć maksymalny wpływ na odbiorców - powiedział Rani Raad.

- Cathy oraz Rob mogą pochwalić się doskonałymi osiągnięciami zarówno we współpracy z naszymi klientami, jak i całym zespołem CNN. Ich doświadczenie z pewnością okaże się pomocne w opracowywaniu i realizacji zaawansowanych kampanii, z którymi nie mogą się równać żadne inne media. Utworzenie tego typu strategii pozwoli nam na jeszcze lepsze dopasowanie marek do odbiorców oraz na zwiększanie satysfakcji odbiorców poprzez odpowiednie treści komercyjne i reklamy - dodał. 


Cathy Ibal dołączyła do CNN w 2001 roku jako analityk w dziale researchu. W 2006 roku zasiliła zespół sprzedaży, gdzie zarządzała niektórymi z największych partnerstw CNN International Commercial (więcej tutaj). Rob Bradley pracuje dla CNN od 2015 roku. Od tego czasu nadzorował działania strategiczne i operacje w dziale digitalu, a także był odpowiedzialny za współpracę w obszarze reklamy z partnerami z Wielkiej Brytanii, krajów nordyckich i Stanów Zjednoczonych Ameryki.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...