reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Agora: Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty

dodano: 2020-11-09 01:36
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Grupa Radiowa Agora Doradztwo Mediowe z Grupy Radiowej Agory (GRA) wzmacnia swoje reklamowe kompetencje online i portfolio usług internetowych, m.in. w obszarze cyfrowego audio. Dyrektorem poszerzonego zespołu spółki odpowiedzialnego za rozwój oferty reklamowej w sieci w październiku 2020 roku została Joanna Garbaczewska.

Agora


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Zespół Doradztwa Mediowego od lat dostarcza klientom wielomediowe rozwiązania, oparte na synergii mediów. Szerokie portfolio marek radiowych Agory daje wiele możliwości ogłoszeniodawcom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych wykorzystujących te marki w eterze i w internecie, a także z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z innymi mediami Agory. Jednym z najszybciej rozwijających się obszarów w strukturze Doradztwa Mediowego jest digital marketing. Od początku roku działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki - czytamy w komunikacie.

-  Dynamiczny rozwój produktu i oferty reklamowej Doradztwa Mediowego to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym. Dzięki dedykowanemu zespołowi możemy tworzyć jeszcze więcej jak najlepszych rozwiązań dla klientów o różnych profilach i zasięgu prowadzonej działalności. Zamierzamy sukcesywnie rozwijać ten obszar, dlatego powołaliśmy nowe stanowisko w naszej strukturze - dyrektora rozwoju oferty internetowej, które objęła Joanna Garbaczewska

- mówi Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.


- W ramach usług internetowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie standardowe w formatach display i wideo oraz w formie audio - cyfrowego dźwięku, który upowszechnia się na masową skalę. Podążając za nowymi trendami, dostarcza klientom nośniki pozwalające na optymalizację działań reklamowych i korzysta z najnowszych technologii, które pozwalają na umieszczanie w internecie treści audio dopasowanych do profilu i preferencji słuchacza.  Oferowane pakiety audio i wideo pozwalają na realizację kampanii zarówno lokalnych, jak i krajowych we wszystkich stacjach Grupy Radiowej Agory oraz na wybranych serwisach i streamach. Poza własnymi serwisami i aplikacjami Doradztwo Mediowe rekomenduje i pośredniczy także w zakupie powierzchni w serwisach grupy Gazeta.pl, zajmującej 6 miejsce w rankingu największych wydawców online w Polsce. Od kilku lat Doradztwo Mediowe pośredniczy także w zakupie reklam w modelu programatycznym w sieci GDN, prowadzeniu kampanii w SM oraz SEM. Mocną stroną Doradztwa Mediowego jest tworzenie rozwiązań niestandardowych, budujących wizerunek i świadomość marek. Do takich działań należą m.in. partnerstwa unikalnych audycji radiowych, natywne konteksty czy dedykowane podcasty. Doradcy spółki potrafią budować strategie marketingowe w oparciu o zróżnicowane kanały i formy komunikacji, dzięki temu spółka ma duże doświadczenie w realizacji kampanii spełniających różne cele: zasięgowe, wizerunkowe i efektywnościowe - czytamy w komunikacie.

- Jesteśmy przekonani, że dotychczasowa, konsekwentnie realizowana strategia inwestycji w rozwój produktów i oferty internetowej Doradztwa Mediowego oraz poszerzanie kompetencji całego, kilkudziesięcioosobowego zespołu sprzedaży zapewnią realizację jakościowych i efektywnych kampanii internetowych w każdym zasięgu, dla klientów lokalnych i krajowych, niezależnie od budżetu

- dodaje Adam Kościelski.


Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 roku jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej”. Od stycznia 2003 roku pełniła rolę menadżera do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. We wrześniu 2009 roku objęła stanowisko dyrektora sprzedaży prasy bezpłatnej w Agorze, a od 2013 pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl” - tytułu prasowego i serwisu internetowego, oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory. W 2015 roku zarządzała Działem Sprzedaży Czasopism Agory, odpowiadając za przychody prasowe i Internetowe. W Doradztwie Mediowym pracuje od września 2018 roku. Zanim objęła stanowisko dyrektora rozwoju oferty internetowej, odpowiadała za przygotowywanie i koordynację strategii wielomediowych dla klientów Doradztwa Mediowego.

Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się obsługą w zakresie budowania strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu Tok FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl). 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Linbox WS-6944 PRO dla DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

489 zł Więcej...

Odbiornik GiGaBlue UHD UE 4K

Najtańszy na rynku odbiornik 4K z podwójną głowicą FBC DVB-S2X...

990 zł Więcej...

Moduł UniCam Prime

Najnowsza wersja uniwersalnego modułu dostępu UniCam Prime - następca Unicam...

499 zł Więcej...
reklama