reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

20,4 mln abonentów Grupy Canal+. Jak pandemia wpłynęła na działalność?

dodano: 2020-10-21 14:18 | aktualizacja: 2020-10-22 10:44
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Vivendi/satkurier.pl

Canal+ W trzecim kwartale 2020 roku przychody Grupy CANAL+ wyniosły 1,38 mld euro, co oznacza wzrost o 0,9 proc. przy stałej podstawie walutowej w porównaniu z trzecim kwartałem 2019 roku. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy bieżącego roku przychody Grupy CANAL+ wyniosły 4,054 mld euro, co oznacza spadek o 0,8 proc. Ilu abonentów ma Grupa CANAL+?

CANAL+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przychody z działalności telewizyjnej we Francji kontynentalnej nieznacznie spadły w porównaniu z pierwszymi dziewięcioma miesiącami 2019 roku (-1,6 proc.) w kontekście pogorszenia sytuacji na rynku reklamowym w związku z pandemią COVID-19.

Natomiast przychody z międzynarodowej działalności Grupy CANAL+ wzrosły o 4,3 proc. przy stałej podstawie walutowej, dzięki wzrostowi liczby abonentów (+1,2 mln rok do roku), integracji z M7 oraz dzięki debiutowi w Mjanmie.

W komunikacie Vivendi, właściciela Grupy CANAL+, już tradycyjnie nie podano, ilu abonentów ma polska Platforma CANAL+. Ostatnim ujawnionym przez francuski koncern wynikiem był ten z końca czerwca 2019 roku - 2,163 mln abonentów. Sama Platforma CANAL+ podała w połowie bieżącego roku, że na koniec 2019 roku miała około 2,7 mln abonentów. Baza abonentów pozostała na podobnym poziomie na koniec czerwca 2020 roku.

Liczba abonentów Grupy CANAL+ (indywidualnych i zbiorowych) na wszystkich obsługiwanych rynkach wyniosła na koniec września 2020 roku 20,4 mln w porównaniu z 19 mln na koniec września 2019 roku, w tym 8,6 mln we Francji kontynentalnej. Należy jednak zwrócić uwagę, że w najnowszym raporcie Vivendi informacje odnośnie liczby abonentów są bardzo lakoniczne - zrezygnowano z podawania dokładnych wyników na poszczególnych rynkach.

Dodajmy, że 29 września br. Grupa CANAL+ nabyła 6,5 proc. udziałów w południowoafrykańskiej firmie MultiChoice Group Ltd.

Wpływ pandemii COVID-19 na działalność Vivendi

Vivendi informuje, że chociaż pandemia COVID-19 ma większy wpływ na niektóre kraje czy piony działalności niż na inne, to firma była w stanie wykazać się odpornością i dostosować się tak, aby nadal jak najlepiej obsługiwać i zapewniać swoim klientom rozrywkę, jednocześnie zmniejszając koszty.
 

- Działalność wykazała wysoką odporność w szczególności w zakresie muzyki i płatnej telewizji. Jednak inne piony odczuły skutki kryzysu zdrowia publicznego. Vivendi na bieżąco monitoruje obecne i potencjalne konsekwencje kryzysu. Obecnie trudno jest określić, jak wpłynie to na wyniki roczne. Piony związane z reklamą i występami na żywo są bardziej dotknięte niż inne. Niemniej jednak Grupa pokłada wiarę w prężność swoich głównych biznesów. Nieustannie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić ciągłość działalności oraz jak najlepiej służyć i dostarczać rozrywkę swoim klientom i odbiorcom, przestrzegając jednocześnie wytycznych władz w każdym kraju, w którym prowadzi działalność - czytamy w komunikacie Vivendi.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...