Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta
discovery+ będzie zawierała programy z 13 kanałów Discovery UK, w tym kodowanych Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, Discovery Science, Discovery Turbo i Discovery History, a także bezpłatnych Quest, Really, Quest Red, HGTV, Food Network i DMAX. Do wyboru będzie subskrypcja Entertainment Pass lub bezpłatna usługa z reklamami.
Entertainment Pass będzie zawierać:
- telewizję na żywo i 30-dniowe catch-up marek Discovery UK;
- ponad 30 discovery+ Originals, takich jak Prince Andrew, Maxwell & Epstein, Faking It: Jimmy Savile oraz Salvage Hunters: Design Classics, z premierami co miesiąc;
- Early Releases, czyli wczesne premiery hitowych tytułów, w tym World’s Greatest Cars i Ghost Adventures;
- franczyzy, m.in. Gold Rush i 90 Day Fiancé z taką samą datą premiery jak w USA;
- Superfan Collections - kolekcje dla superfanów.
Usługa finansowana z reklam obejmie telewizję na żywo i 30-dniowe catch-up bezpłatnych kanałów Discovery.
Konsumenci będą mogli korzystać z subskrypcji Discovery+ przez przeglądarkę lub aplikację za opłatą w wysokości:
- 4,99 GBP miesięcznie lub 29,99 GBP rocznie w promocji (przez ograniczony okres, standardowa cena 49,99 GBP rocznie) - w Wielkiej Brytanii;
- 5,99 EUR miesięcznie lub 34,99 EUR rocznie (59,99 EUR bez promocji) - w Irlandii.
Przewidziano też 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Klienci
Sky Q będą mogli korzystać z discovery+ przez 12 miesięcy bez dodatkowych opłat, a aplikacja będzie uzupełniać istniejącą liniową ofertę Discovery na Sky. Po upływie 12 miesięcy klienci Sky będą mogli doliczać subskrypcję za discovery+ bezpośrednio do swojego rachunku Sky. Aplikacja zostanie w pełni zintegrowana z platformą Sky Q, gdzie są już m.in. Netflix i Disney+.
Discovery+ ma zostać wprowadzone na dodatkowych urządzeniach i platformach w 2020 i 2021 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.