Odeta Moro („Najlepszy weekend”) i Kamil Baleja („Złote przeboje na dzień dobry”) w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi - to gwiazdy nowej kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje (Agora), która rozpoczęła się w sobotę, 3 października br. Kreacje stacji pojawią się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, a dodatkowo redakcja zaprosi słuchaczy do udziału w konkursie pod hasłem „80, 90, 2000”.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Lata 80., 90. i 2000. najlepiej definiują muzykę Radia Złote Przeboje. Moda na te dekady nie przemija i nic dziwnego, bo to czas pełen świetnych przebojów
- mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.
Dlatego właśnie do tych trzech muzycznych dekad nawiązuje najnowsza kampania wizerunkowa stacji, która potrwa od 3 października do 19 listopada br. Wystąpią w niej Odeta Moro, prowadząca na antenie „Najlepszy weekend” w soboty od 11:00 (więcej tutaj) oraz Kamil Baleja, gospodarz porannego programu „Złote przeboje na dzień dobry”, nadawanego od poniedziałku do piątku od 5:30 (więcej tutaj).
Reklamy Radia Złote Przeboje będzie można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. gazeta.pl, Onet, Wirtulna Polska, Facebook, YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & Youme Studio.
W poniedziałek, 5 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie również konkurs o nazwie „80, 90, 2000”, w którym redakcja będzie sprawdzać wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, który udzieli 3 poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych. Konkurs potrwa do piątku, 30 października br.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.