reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nickelodeon: SpongeBob z akcją na stacjach Moya

dodano: 2020-09-09 06:46 | aktualizacja: 2020-09-09 14:22
autor: Łukasz Knapik | źródło: Anwim/satkurier.pl

Nickelodeon „SpongeBob Kanciastoporty” We wtorek, 1 września br. na stacjach paliw Moya (grupa Anwim) wystartował program lojalnościowy „SpongeBob - Moya Misja”. Uczestnicy akcji zbierają naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów (z rabatami sięgającymi 70 proc.) z wizerunkami gąbki i jej przyjaciół, bohaterów emitowanego w kanałach Nickelodeon i Nicktoons (filmy pokazują Paramount Channel HD i Filmbox Family) serialu animowanego „SpongeBob Kanciastoporty” („SpongeBob SquarePants”). Program lojalnościowy będzie trwał do czwartku, 24 grudnia 2020 roku i będzie promowany w telewizyjnych kanałach ViacomCBS (Nickelodeon, Nicktoons i Nick Jr.). Akcja wspiera fundację Mare.

Nickelodeon „SpongeBob Kanciastoporty”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw Moya w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe Moya lub artykułów marki Moya w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek Moya). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii „SpongeBob - Moya Misja” z rabatem do 70 proc. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można radełka do pizzy, talerze czy szklanki, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBoba, występującymi w trzech rozmiarach.

Program lojalnościowy „SpongeBob - Moya Misja” spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu firmy Anwim. Akcja wspiera fundację Mare, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu „SpongeBob - Moya Misja” przyczyni się do wsparcia działań fundacji.

- SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji Moya i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja „SpongeBob - Moya Misja” pozwala nam także realizować cele społeczne - wspiera działania fundacji Mare i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej

- mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim.


Akcja lojalnościowa „SpongeBob - Moya Misja” będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon (Nickelodeon, Nicktoons i Nick Jr.).

Dodajmy, iż serial „SpongeBob Kanciastoporty” pokazują kanały Nickelodeon i Nicktoons (więcej tutaj i tutaj), natomiast filmy - „SpongeBob Kanciastoporty” („The SpongeBob SquarePants Movie”) stacja Paramount Channel HD, a „SpongeBob: Na suchym lądzie” („The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water”) kanał Filmbox Family (więcej tutaj).

„SpongeBob Kanciastoporty” - emisja w kanałach Nickelodeon, Nicktoons, Paramount Channel HD i Filmbox Family.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...