- Interaktywne formaty wideo to swego rodzaju zabawa z użytkownikiem - są doskonałą propozycją dla internautów, którzy zamiast zakupów przy sklepowej kasie wolą uzupełniać wirtualny koszyk - tłumaczy Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży, Gazeta.pl. - Nowe narzędzia w ofercie Gazeta.pl stwarzają reklamodawcom kolejne możliwości przystępnego i precyzyjnego zaprezentowania swojego produktu czy usługi. Dzięki ich zastosowaniu wzrasta zarówno zaangażowanie użytkownika, czas kontaktu z przekazem reklamowym oraz zwiększają się intencje zakupowe - dodaje.
- Przygotowanie i stworzenie formatu, w którym oddajemy widzowi władzę nad przebiegiem wideo i jego zakończeniem, jest wymagającym procesem, ale to inwestycja warta poniesienia. Z perspektywy widza, ale też klienta i twórców, jest to bowiem unikatowa propozycja - intrygująca, nowoczesna i bardzo angażująca użytkownika, a więc taka, która będzie chętnie oglądana i łatwo zapamiętywana
- mówi Kamil Rutkowski, dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl.
Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle Q
Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
239 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...