Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W toku są trzy własne kanały telewizyjne. Pierwszy pokaże rosyjskie kino i seriale, drugi – zagraniczne, a trzeci – treści zebrane. Przypuszczalnie kanały wystartują w 2020 roku, a zarejestrowane zostaną na siostrzaną spółkę MTS – STV. Dystrybucja w sieciach operatorów zewnętrznych nie jest planowana.
Obsługa prasowa
MTS potwierdziła, że operator rozważa utworzenie własnych kanałów i w tej sprawie prowadzi dyskusje z właścicielami praw autorskich. Ostateczna liczba kanałów nie została ustalona. Celem ich uruchomienia jest możliwość dystrybucji we wszystkich środowiskach własnych treści i treści partnerów. Produkcja programów dla kanałów będzie się odbywać w studiu
Kinopolis, przejętym przez
MTS w sierpniu 2019 roku. Negocjacje o zakupie treści prowadzone są z przedsiębiorstwem
Central Partnership w ramach
Gazprom Media.
Dmitrij Kołesow z
J’son & Partners powiedział, że głównym wydatkiem nadawców jest zakup treści, których przy uruchomieniu potrzeba około 200 godzin. Kołesow uważa, że w najbliższych latach kanały nie będą w stanie odzyskać kosztów, ponieważ reklamodawcy oczekują co najmniej 1 mln odbiorców.
Operatorzy płatnej telewizji od dawna rozwijają własne kanały. Trikolor ma 21 stacji filmowych, z których 7 dystrybuuje w innych sieciach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.