Badanie zostało przeprowadzone na 5000 konsumentów w 6 krajach: Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.- Oferowanie alternatywnych modeli VOD jest kluczem do spełnienia wymagań konsumentów i reagowania na zmieniające się nawyki oglądania. Konsumenci chcą dostępu do większej ilości rozrywki, a badania sugerują, że chętnie oglądają w zamian za to reklamy - powiedział Anthony Capano, dyrektor zarządzający międzynarodowego oddziału Rakuten Advertising.
Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
669 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...