reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Mixtape - muzyczny kanał z koncesją KRRiT

dodano: 2020-05-30 11:15
autor: Łukasz Knapik | źródło: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji/satkurier.pl

Bart Sat logo Bartoszyce 360px.jpg W środę, 20 maja br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) postanowiła udzielić spółce SandBox Media z Warszawy koncesji na rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych nowego kanału telewizyjnego pod nazwą Mixtape. Kanał będzie miał charakter wyspecjalizowany: muzyczno - rozrywkowy. Koncesja obowiązuje od dnia 20 maja 2020 roku i wygasa z dniem 19 maja 2030 roku. Stacja ma być dostępna w Telewizji Kablowej Bart-Sat Stowarzyszenie w Bartoszycach.

KRRiT Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spółka SandBox Media z siedzibą w Warszawie wnioskiem z dnia 2 grudnia 2019 roku wystąpiła o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą Mixtape w sieci telekomunikacyjnej operatora Telewizja Kablowa Bart-Sat Stowarzyszenie w Bartoszycach na obszarze Bartoszyc. Program będzie miał charakter wyspecjalizowany - muzyczno-rozrywkowy. Koncesjonariusz rozpocznie rozpowszechnianie programu nie później niż 1 miesiąc od daty udzielenia koncesji. Do czasu rozpoczęcia rozpowszechniania programu koncesjonariusz może prowadzić próbne emisje programu.

Program Mixtape będzie - zgodnie z założeniami wniosku - rozpowszechniany codziennie, nie mniej niż 10 godzin na dobę i adresowany głównie do osób w wieku 16-49 lat. W programie rozpowszechniane będą głównie klipy z muzyką hip-hop, reggae, gangsta rap i tym podobną muzyką popularną.

W projektowanym programie wnioskodawca zaplanował następujące rodzaje audycji i ich minimalny udział procentowy w tygodniowym czasie nadawania programu w godzinach 6:00-23:00 (nie mniej niż): dokument - 2 proc. (w całości realizujący specjalizację); audycje rozrywkowe - 10 proc. (w całości realizujące specjalizację); audycje edukacyjne - 2 proc. (w całości realizujące specjalizację); audycje dla dzieci i młodzieży - 2 proc. (w całości realizujące specjalizację); audycje prezentujące muzykę rozrywkową - 60 proc. (w całości realizujące specjalizację) oraz audycje prezentujące inne rodzaje muzyki - 5 proc. (w całości realizujące specjalizację).

Udział audycji realizujących specjalizację programu wyniesie nie mniej niż 81 proc. w miesięcznym i tygodniowym czasie nadawania programu w godzinach 6:00-23:00. Audycje powtórkowe zajmą około 66 proc. tygodniowego czasu nadawania programu. Wnioskodawca przewiduje, że audycje wytworzone pierwotnie w języku polskim mają wypełnić 80 proc., a audycje europejskie 70 proc. kwartalnego czasu nadawania programu. Zadeklarowany przez wnioskodawcę wyżej wymieniony udział procentowy jest zgodny z wymaganiami „Ustawy o radiofonii i telewizji” w tym zakresie.

Zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) spółki SandBox Media wspólnikami spółki są Marcin Jabłoński i Sebastian Wiktor Błaszczykiewicz.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...