- Z ponad 30 milionami uczestników Międzynarodowa Federacja Hokeja zawsze miała wielkie ambicje w zakresie światowej promocji i rozwoju tego sportu. Poprawa naszego zaangażowania cyfrowego dla całej społeczności hokejowej, a przede wszystkim naszych fanów i sportowców, była jednym z naszych głównych celów - powiedział Thierry Weil, CEO FIH.
- Jesteśmy podekscytowani - szczególnie w tym trudnym okresie - nawiązaniem długoterminowej współpracy ze światowym liderem technologicznym w celu osiągnięcia naszych celów. Chcę podziękować NAGRA za ich zaangażowanie i zaufanie. Uważamy to za przełomową umowę, która przenosi nasz rozwój cyfrowy na wyższy poziom.
- To początek szerszej podróży, która wykracza poza zwykłe transmisje sportowe - powiedział Jean-Luc Jezouin, z działu rozwoju sprzedaży SVP dla NAGRA.
- Dzięki temu partnerstwu przenosimy hokej na trawie w sferę globalnej transformacji cyfrowej i wykorzystujemy siłę uczestnictwa graczy, a także fandom. Oparte na chmurze technologie i usługi zarządzania treściami wideo NAGRA oraz dążenie do innowacyjnej transformacji biznesowej pozwolą FIH zapewnić nowy poziom zaangażowania w sport i zapewnić fanom hokeja niezrównane wrażenia.
SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022
12 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
529 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
429 zł Więcej...