Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie
Ekstraklasy, rozwiązanie, nad którym pracuje z
CANAL+, może być wykorzystane przez kluby w dowolny sposób - np. w relacjach z wybranymi posiadaczami karnetów na cały sezon lub z nabywcami wirtualnych karnetów na rundę finałową.
Ekstraklasa S.A. w ramach marketingowej grupy roboczej, stworzonej wraz z klubami, pracowała w ostatnich miesiącach nad jednym z najbardziej istotnych elementów powrotu na boiska. Dotyczył on rozgrywania meczów bez udziału publiczności. Wspólnie z partnerem telewizyjnym CANAL+ przygotowane zostało rozwiązanie, które ma wykorzystywać
nową internetową usługę CANAL+.
W akcję zaangażowało się - również finansowo - czternaście klubów, które w wybranej przez siebie formie będą mogły udostępniać swoim kibicom dostęp do meczów do zakończenia sezonu 2019/2020.
Szczegóły dotyczące udziału w akcji
„Ty Wspierasz, My Dziękujemy” mają być komunikowane bezpośrednio przez uczestniczące kluby w ciągu najbliższych kilkunastu dni, w wybranej przez nie formie, np. informacje będzie można znaleźć na stronach internetowych klubów, ich profilach w mediach społecznościowych lub otrzymać je w bezpośrednim kontakcie klubu z kibicem.
Przypomnijmy, że
PKO Bank Polski Ekstraklasa wróci do gry 29 maja jako jedna z pierwszych lig w Europie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.