Zobowiązanie nie ma zastosowania nawet przy korzystaniu z premii instalacyjnej (72 euro). Klienci nie muszą płacić żadnych opłat instalacyjnych w momencie montażu i mogą anulować usługę w dowolnym momencie. Jeśli jednak klient zdecyduje się zakończyć usługę krócej niż po 24 miesiącach, będzie musiał zapłacić pozostałą wartość premii instalacyjnej. W praktyce oznacza to, że jeśli klient użyje premii instalacyjnej, a z usług Digi TV skorzysta, np. tylko przez 12 miesięcy, będzie musiał zapłacić dodatkowe 36 euro za instalację po anulowaniu usługi.- W obecnej sytuacji zrobiliśmy krok prokonsumencki, który rozważaliśmy od dłuższego czasu. Wszystkie nowe usługi będą bez comiesięcznego zobowiązania za telewizję satelitarną i kablową. Jesteśmy przekonani, że oferujemy usługi wysokiej jakości po przystępnych cenach, a usunięcie zobowiązań to krok naprzód - wyjaśnił Michał Mažár, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Digi TV Slovakia.