dodano: 2020-04-30 00:42 | aktualizacja:
2020-05-01 10:01
autor: Dr. Satelita |
źródło: satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
29/30.04.2020 r. po północy wystąpiła trwająca kilkadziesiąt minut przerwa w emisji na pięciu transponderach satelitów Eutelsat Hot Bird (13°E), które są obsługiwane przez Cyfrowy Polsat. Dotyczyło to tp. 112 (10,758 GHz); tp. 120 (10,911 GHz); tp. 74 (12,188 GHz); tp. 78 (12,265 GHz); tp. 79 (12,284 GHz).
Co ciekawe prawidłowo działały tp. 65 (12,015 GHz) i tp. 132 (11,158 GHz), które też uplinkiem obsługuje Cyfrowy Polsat, ale za to na nich nie było EPG. Sprawa dotyczyła też usług OTT. Nie działały poprawnie kanały w Cyfrowy Polsat GO i nc+ GO, ale to wiadoma sprawa.
Wielu widzów mogło zauważyć chwilowy brak takich kanałów, jak np. TVP2, HBO HD, wielu muzycznych kanałów z tp. 112. Za to była akurat większość stacji Polsatu czy chociażby HBO2/3 i Cinemax, bo te ostatnie dystrybuuje CANAL+.
Po godz. 1:05 na wszystkich transponderach emisja powróciła.
Aktualizacja:
Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu, przekazała portalowi
satkurier.pl komentarz na ten temat:
- Faktycznie wczoraj w nocy wystąpiła z przyczyn od nas niezależnych krótka przerwa w dostępie do niektórych kanałów z naszych transponderów. Nasi inżynierowie zareagowali natychmiast, nieprawidłowości techniczne zostały niezwłocznie usunięte i już po niedługim czasie usługi TV były dostępne. Przepraszamy widzów za ewentualne niedogodności w odbiorze TV!
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.