Kiedy nadchodzi czas na wielkie zmiany w życiu? Jak kłócić się z szefem i nie stracić pracy? Co będzie modne w nadchodzącym sezonie?Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdują się w kwietniowym (numer 4/2020) wydaniu miesięcznika „Logo” (Agora), który wciąż znajduje się w sprzedaży. Na jego okładce znalazł się muzyk Miłosz Borycki „Miuosh”. Wewnątrz numeru czytelnicy znajdą także m.in. rozważania o samochodach elektrycznych, gry planszowe z aplikacjami oraz projekt „Matura z wiedzy o zegarkach”, który „Logo” współorganizuje z serwisem „Zegarki i pasja”.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- W pewnym momencie przestało mi się podobać to, jak ta scena rapowa wygląda. A konkretniej - zauważyłem pewne niepokojące wówczas objawy, które teraz są na niej powszechne, czyli takie ślepe zapatrzenie w to, co się dzieje za oceanem, i kopiowanie do Polski. (...) Niespecjalnie to do mnie trafiało, więc stwierdziłem, że może to jest dobry moment, aby do tworzenia muzyki podejść inaczej
- o karierze na scenie rapowej, poszukiwaniach nowych form muzycznej ekspresji czy podejściu do pracy opowiada Michałowi Miernikowi Miłosz Borycki „Miuosh”, bohater kwietniowej okładki „Logo”.
Tematem miesiąca najnowszego numeru jest „zmiana”. Redakcja „Logo” rozmawiała z pięcioma mężczyznami, którzy radykalnie zmienili swoje życie m.in. o tym jak rzucić wszystko i wyruszyć w podróż dookoła świata; zmienić dobrze płatną pracę na swój biznes; przestać się tuczyć i zacząć zrzucać zbędne kilogramy; ogłosić upadłość, by rozpocząć wszystko od zera czy przełamać wstyd i pójść po pomoc do specjalisty.
Dodatkowo w numerze m.in.: sztuka prowadzenia sporu z szefem, rozważania o samochodach elektrycznych, powody dla których warto doświadczyć deprywacji sensorycznej, trendy na nadchodzący sezon i gry planszowe z aplikacjami polecane przez redaktorów „Logo”.
W kwietniowym wydaniu miesięcznika znajduje się również piąty, przedostatni próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do drugiej edycji projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”, który „Logo” współorganizuje z serwisem „Zegarki i pasja”. Od grudnia 2019 roku czytelnicy miesięcznika mogą rozwiązywać próbne testy, a w serwisie „Zegarki i pasja” znaleźć specjalną sekcję z materiałami edukacyjnymi, które pozwolą im przygotować się do egzaminu. Za najlepiej napisaną maturę z wiedzy o zegarkach przewidziane są nagrody. Szczegóły konkursu oraz możliwość zapisu na egzamin znajduje się na stronie (przejdź na stronę).
Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (gazeta.pl i wyborcza.pl) oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory (więcej tutaj i tutaj).
v
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.