reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Działania T‑Mobile w sytuacji epidemicznej

dodano: 2020-03-16 11:09 | aktualizacja: 2020-03-16 12:49
autor: Jerzy Kruczek | źródło: T-Mobile

T-Mobile Operator T-Mobile ze względu na sytuację epidemiczną w Polsce już od kilkunastu dni podejmuje działania w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, współpracowników i klientów.

T-Mobile


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Działania T‑Mobile w sytuacji epidemicznej
T-Mobile przede wszystkim podkreśla, że jako operator infrastruktury krytycznej na bieżąco monitoruje wszelkie pojawiające się w Polsce zagrożenia i jest w ciągłym kontakcie z odpowiednimi służbami, by zapewnić stabilne usługi dla naszych klientów.
 

Nasza sieć działa obecnie bez zakłóceń. Wdrożono wszystkie niezbędne środki, aby przygotować ją zarówno na zwiększone zapotrzebowanie na usługi głosowe, jak i transmisję danych wynikające z zamknięcia szkół i przedszkoli, zwiększonego wykorzystania pracy zdalnej oraz wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.

Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i współpracowników – już w lutym wprowadziliśmy dodatkowe środki i działania minimalizujące możliwość rozprzestrzenienia koronawirusa w naszej firmie. Począwszy od poniedziałku, pracownicy i współpracownicy, którzy mają możliwość pracy z domu mogą do odwołania pracować zdalnie.

Będziemy na bieżąco obserwować sytuację w kraju, a także jej wpływ na zachowanie klientów i zapotrzebowanie na usługi, dostosowując pracę firmy i sieci do tych potrzeb.

Informacja o sklepach

W związku z wdrożeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce chcielibyśmy poinformować, że począwszy od soboty 14 marca, zgodnie z zarządzeniem polskiego rządu we wszystkich galeriach handlowych zostały zamknięte sklepy, w tym placówki T‑Mobile. Do czasu, gdy sytuacja i zarządzenia nie ulegną zmianie sklepy uliczne pozostają otwarte.

W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników oraz ze względu na zalecenie ograniczenia wychodzenia z domu zachęcamy wszystkich naszych klientów w pierwszej kolejności do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z obsługą klienta, w tym wsparcia telefonicznego pod numerem 602 900 000, czatu na www.t-mobile.pl, Przypominamy również, że większość transakcji można dokonać za pośrednictwem aplikacji Mój T‑Mobile.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii T-Mobile


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...