Od piątku, 13 marca większość pracowników UPC kontynuuje pracę w trybie zdalnym, z wyłączeniem niewielkiej grupy osób, których obecność w lokalizacjach ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia najwyższego poziomu świadczonych usług i ciągłości prowadzonych działań. Wdrożono również dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla techników i instalatorów UPC, oparte na oficjalnych zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, aby proces instalacji był bezpieczny zarówno dla klientów, jak i pracowników.Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego podjęliśmy nadzwyczajne środki, aby ich chronić. Zgodnie z rządową rekomendacją - #zostańwdomu - zamknęliśmy niemal wszystkie punkty sprzedaży w Polsce i wdrożyliśmy pracę zdalną dla większości pracowników UPC. Liczba osób pozostających w domu rośnie, a nasza sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu im możliwości pracy oraz dostępu do rozrywki. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych usług i obsługi klienta. Nasza infrastruktura jest odpowiednio przygotowana, by zapewnić klientom niezawodny dostęp do usług. Stale monitorujemy sytuację, gotowi reagować na bieżąco, by zapewnić ciągłość usług na najwyższym poziomie
- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.