Specyfikacja HbbTV-TA, zainicjowana we współpracy z DVB, umożliwia nadawcom dostarczanie spersonalizowanych reklam określonym grupom odbiorców podczas przerw reklamowych, w których „normalna” reklama w konwencjonalnym kanale telewizyjnym jest zastępowana na zasadzie ekran po ekranie przez konkretną ukierunkowaną reklamę. Adresowalne funkcje telewizyjne nowej specyfikacji umożliwiają także personalizację i lokalizację, co otworzy znacznie ulepszone opcje dostępności dla osób z wadami wzroku lub słuchu.- Wydanie specyfikacji HbbTV-TA wyznacza nowy rozdział w cyfrowej transformacji nadawców. Zachowując swój wyjątkowy atut związany z dużym rynkiem masowym, mogą oni teraz kierować reklamy do bardzo zróżnicowanych grup odbiorców, otwierając nowe perspektywy rozwoju biznesu - powiedział Vincent Grivet, przewodniczący HbbTV Association.
- HbbTV-TA jest pierwszym otwartym standardem dedykowanym reklamom ukierunkowanym w telewizji na żywo i ma ogromny potencjał przyjęcia w Europie, ponieważ rynek jest obecnie bardzo rozdrobniony z kilkoma autorskimi rozwiązaniami - dodał Grivet. - Opracowanie specyfikacji następuje po prośbach nadawców, po raz kolejny potwierdzając ścisłe dostosowanie HbbTV do wymagań rynku i potrzeb biznesowych.
Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
569 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...