Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oficjalny start platformy
Salto ma nastąpić jesienią tego roku. Na wrzesień planowana jest szeroka kampania promocyjna.
Subskrypcja będzie kosztować między 5 a 10 euro. Początkowo w ofercie Salto znajdzie się 15 tys. godzin treści VOD, w tym filmy, seriale, dokumenty i programy dla dzieci. Do końca roku biblioteka ta ma zostać rozszerzona do 20 tys. godzin materiałów wideo.
Pierwotnie start usługi Salto planowano na pierwszy kwartał 2020 roku. Serwis ten ma stanowić kamień milowy dla francuskiego sektora audiowizualnego, któremu wyzwanie rzuca bezpośrednia konkurencja ze strony międzynarodowych platform, takich jak
Netflix czy
Disney+.
Strona internetowa:
www.salto.media
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.